خانه اخبار و مطالب روز افزایش ۲۰ درصدی خدمات تعمیر آسانسور

افزایش ۲۰ درصدی خدمات تعمیر آسانسور

img empty - افزایش ۲۰ درصدی خدمات تعمیر آسانسور

یک مقام مسئول صنفی گفت: در سال ۹۵ خدمات تعمیر آسانسور افزایش ۱۰ تا ۲۰ درصدی را در مقایسه با سال گذشته تجربه کرد.
علی اکبر ایلخانی، رییس اتحادیه صنف آسانسور و تولید کنندگان و تعمیرکاران وسایل الکترومکانیکی تهران در خصوص وضعیت فعالان صنف آسانسور گفت: فعالیت صنف های خدماتی و تولیدی وابسته به ساختمان سازی بعد از ساخت و سازهای انبوه مسکن مهر با کاهش مواجه شده است. در صنف آسانسور هم این کاهش چشم گیر بوده است، به خصوص در بخش تولیدی به دلیل کم شدن توان رقابتی فعالان این بخش از میزان فعالیت ها کاسته شده است.
وی افزود: تنها در بخش خدمات تعمیرگاهی آسانسور فعالیت ها در سالی که گذشت نسبت به سال گذشته افزایش بهتری داشت و شاهد افزایش ۱۰ تا ۲۰ درصدی فعالیت های صنفی بودیم.
ایلخانی در خصوص جلوگیری کردن از فعالیت واحدهای صنفی غیر مجاز تعمیر آسانسور، این طور گفت: در گذشته آگهی های فراوانی در نشریات کثیر الانتشار به چاپ می رسید که از این طریق فعالیت واحدهای صنفی غیر مجاز تبلیغ می شد. اما با نظارت اتحادیه چاپ این گونه از آگهی های تبلیغاتی ممنوع شده است. اما هنوز نشریات غیر معتبر اقدام به معرفی واحدهای صنفی غیر مجاز می کنند.
وی ادامه داد: شهروندان می بایست بعد از تماس با افرادی که به عنوان تعمیرکار آسانسور به درب منزل شان مراجعه می کنند مدارک معتبر مورد تایید اتحادیه را از این افراد اخذ کنند و تا قبل از مطمئن نشدن خدمات تعمیر آسانسور مجتمع خود را به این افراد نسپارند.
ایلخانی با بیان اینکه در صورت تماس شهروندان با کارشناسان اتحادیه، نزدیک ترین واحد تعمیرگاهی آسانسور به منزل این افراد معرفی می شود، خاطرنشان کرد: شماره تلفن ۸۸۹۰۹۳۲۵ برای سهولت شهروندان تهرانی در نظرگرفته شده است که به شکایت ها و دریافت راهنمایی از کارشناسان اتحادیه اختصاص یافته است.
وی در بخش دیگری تاکید کرد: موضوع شناسنامه دار کردن آسانسورهای شهرتهران و دیگر شهرها مدتی است در اتحادیه صنف آسانسور و تولیدکنندگان و تعمیرکاران وسایل الکترومکانیکی تهران مطرح شده است، که به همین منظور مدیران مجتمع های مجهز به آسانسور می توانند ضمن تماس با این اتحادیه لیست شرکت های معتبر را دریافت کنند و از طریق این شرکت ها برای آسانسور مجتمع خود شناسنامه معتبر دریافت کنند.

آیا این مطلب مفید بود؟

میانگین امتیازات / 5.

No votes so far! Be the first to rate this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *