خانه اخبار و مطالب روز گفتگو با جناب آقای میر حیدری پیشکسوت صنعت آسانسور

گفتگو با جناب آقای میر حیدری پیشکسوت صنعت آسانسور

img empty - گفتگو با جناب آقای میر حیدری پیشکسوت صنعت آسانسور

گفتگو با جناب آقای میر حیدری پیشکسوت آسانسور مورخ

ضمن تقدیر و تشکر از جنابعالی وزمانی که در اختیار ما قرار دادید:

 ۱-    با توجه با اینکه امروز ۱۷ دیماه و اولین سمینار ایمنی توسط سندیکا برگزار میگردد ، دیدگاه و نظرات خود را در مورد سمینار بیان بفرمایید؟

سمینارفوق میتواند برای اشخاصی که در این صنعت فعالیت دارند بسیارراه گشا باشد، این صنعت با کمک سندیکا رو به پیشرفت و تعالی خواهد رفت و با توجه به موضوعاتی از قبیل سمینار ایمنی و موضوعاتی مشابه این مسائل صنعت را به سمت پیشرفت سوق میدهد و خواهش من این است که این سمینارها و سمینارهای تخصصی آسانسور ادامه دار باشد تا افراد و اشخاص مشغول در این صنعت بتوانند پیشرفتها و راهکارهایی در این زمینه بدست آورند.

۲-    جنابعالی یکی از اعضای شورای حکمیت میباشید لطفا به صورت جامع و کلی در مورد این شورا و فعالیت آن و مسائل و مشکلات پیش آمده در این شورا توضیحاتی بفرمایید؟

این شورا از ۵ نفر از اعضاء که با رای اکثریت اعضاء انتخاب شده تشکیل شده ، بنده سه دوره در این شورا انتخاب ومشغول خدمت میباشم. هرگاه مشکلی بین اعضای سندیکا و یا اعضای هیات مدیره و دیگر ارگانها با سندیکا پیش آید نقش این شورا موثر خواهد بود، لذا از شورا دعوت میگردد در جلسات شرکت کند و به این اختلافات رسیدگی نمایند و اگر مشکلی باشد حق به حق دار میرسد و حق هیچکس ضایع نخواهد شد .

۳-    آیا مشکل بین اعضاء و هیات مدیره یا مشکلاتی در داخل سندیکا وجود داشته است که این شورا بتواند نقشی در حل آن داشته باشد؟

بله مشکل وجود داشته اما خوشبختانه به نحو احسنت حل گردیده است، این اتفاقات ممکن است بارها به علت تضاد فکری و دیدگاهها و افکار مختلف اتفاق بیفتد زیرا افکار مختلف بین افراد و انسانها متفاوت میباشد و از این رو طرز تفکر نیز فرق میکند و در نتیجه افکار مختلف اختلاف نظرات را به وجود میاورند ومواقعی که ۵ نفر در یک جمعی نظر بدهند در آنجا مشخص میشود که حق با چه گروه یا شخصی میباشد و بدین صورت مشکلات حل میگردد.

۴-    آیا موردی بوده که حق و حقوق سندیکا و حقوق اعضا ضایع گردد؟ نقش شورای حکمیت در این میان چه بوده؟

بله. نشریه ای بود که جهت تبلیغ مجله خود از شرکتهای آسانسوری درخواست تبلیغ داده بود و جهت انتشاراطلاعات شرکتها در نشریه خواسته بود که شرکتها با این نشریه همکاری نمایند در نتیجه مبالغ زیادی نیز از این شرکتها اخذ شده بود …با توجه به اینکه این نشریه چاپ نگردید باعث ناراحتی شرکتها شد و به شکایت در دادگستری رسید و با شکایتهایی که در دادگستری صورت گرفت و رای شورای حکمیت، سندیکا توانست اقدامات شایسته ای را در این میان انجام دهد.

۵-    برای بهتر شدن و روبه تعالی رفتن شورای حکمیت چه پیشنهاداتی دارید؟

پیشنهاد بنده به هیات مدیره و اعضای سندیکا این است که با دید مثبت به مسائل نگاه کنند و نظر تخریبی نسبت به هیچکس و هیچ چیز نداشته باشند و اگر با دید مثبت و خوشبینی به مسائل نگاه کنند اختلافات کمتری به وجود خواهد آمد و برعکس اگر با حب و بغض  به مسائل نگاه کنیم طبیعتا مشکلات زیادی پیش رو خواهیم داشت که در اینجا نقش شورا جهت حل مشکلات ایفاء میگردد.

۶-    آیا اطلاع رسانی سندیکا نسبت به این شورا صورت گرفته؟

بله. این شورا توسط خود اعضاء مانند هیات مدیره رای آورده و انتخاب میشود و همچنین جلساتی که هیات حل اختلاف با سندیکا و یا اعضای دیگر دارد به اطلاع اعضای سندیکا رسیده میشود.

۷-    اگر مواردی باقی مانده که مطرح نشده لطفا بیان بفرمایید؟

ضمن تشکر، بنده به عنوان یک عضو قدیمی از جوانانی که تازه وارد این صنعت شده اند خواهشمندم با دید مثبت به این صنعت نگاه کنند واولویت اولیه را صنعت بدانند بعد سرمایه،در غیر این صورت این صنعت پایدار نخواهد ماند و به عقب برمیگردیم صنتعی رو به رشد وبسمت جهانی شدن پیش خواهد رفت که به خود صنعت توجه گردد.

آیا این مطلب مفید بود؟

میانگین امتیازات / 5.

No votes so far! Be the first to rate this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *