خانه رسانه مصاحبه گفتگو با ” باربارا آلن “

گفتگو با ” باربارا آلن “

img empty - گفتگو با  " باربارا آلن "

گروه Facility Care اخیرا با باربارا آلن , مدیر برنامه های انجمن ایمنی آسانسور و پله برقی در مورد ساخت آسانسورهای ایمن برای مرکز مراقبت های بهداشتی و درمانی و برنامه های بنیادی و پایه ها و منابع آن گفتگو کرده است .
Facility Care :مراکز مراقبتهای پزشکی چه چیزی را باید درمورد ایمنی آسانسورها بدانند ؟
باربارا آلن : بچه ها و افراد مسن بیشتر در معرض آسیب دیدن ناشی از استفاده نادرست از آسانسور می باشند . کارمندان بخش مراقبت های پزشکی بایستی نحوه استفاده درست از آسانسور را بدانند و به دیگران نیز آموزش دهند . چند قانون برای کمک به حفظ ایمنی سرنشینان آسانسور اعمال شده است .
– مراقب جلوی پایتان باشید , مطمئن باشید که هنگام وارد و خارج شدن، آسانسور هم سطح با کف ایستاده باشد .
– به هیچ وجه از هیچ چیزی برای جلوگیری از بسته شدن درب استفاده نکنید از جمله دست , پا , میله , کارت و … شما بایستی منتظر آسانسور بعدی باشید یا از فردی که داخل آسانسور بخواهید که دکمه بازشوی درب آسانسور را فشار دهد .
توجه نکردن به این اصول میتواند منجر به جراحات فیزیکی جدی شود .
– اگر هنگامی که آسانسور متوقف شود درب ها باز نشود, دکمه باز شدن درب را فشار دهید .
– اگر در ساختمان آتش سوزی رخ دهد از پله ها استفاده کنید .
-اگر آسانسور بین طبقات متوقف شد از تلفن یا دستگاه مخابره داخلی استفاده کنید و منتظر کمک های حرفه ای باشید . به هیچ عنوان خود به تنهایی تلاشی برای ترک آسانسور نکنید .
-از دکمه باز شدن درب برای باز نگه داشتن درها برای کسانی که در وارد یا خارج شدن از آسانسور کند هستد و یا کسانی که به کمک نیاز دارند استفاده کنید .
Facility Care : مشکلات معمول که مراکز مراقبت های پزشکی ممکن است در مواجهه با آسانسورها داشته باشد چیست ؟ و چگونه میتوان به آنها رسیدگی کرد ؟
باربارا آلن : آسانسورهای مراکز مراقبتهای پزشکی در درجه اول توسط ملاقات کننده هایی که عزیزانشان به دلیل بیماری یا جراحت و شرایط نامناسب بستری می باشند و همچنین توسط افراد کمک رسان آن مرکز در شرایط مشابه استفاده میشوند . به ندرت بیماران به تنهایی از آسانسور استفاده میکنند و اکثرا توسط پرسنل مراقبتی جابجا می شوند . در صورتی که قوانین و نکات ایمنی که به صورت برجسته در نزدیکی آسانسورها و در مکان های عمومی(اتاق های انتظار , سالن ها و کافه تریا ها ) نصب شود ( به صورت ویدیو و یا چاپ شده ) میتواند در اطلاع رسانی گسترده کمک کند .
Facility Care : مرکز مراقبت های پزشکی چگونه میتواند آسانسورهای ایمن تری برای بیماران, ملاقات کنندگان و کارکنانشان محیا کند ؟
باربارا آلن : مدیریت مرکز مراقبتهای پزشکی میتواند ابتدا با ارائه سرویس ها و نگهداری های دوره ای از آسانسورها و پله برقی ها توسط افراد متخصص در مرکز فضای امن تری برای بیماران , ملاقات کنندگان و کارکنان ارائه دهد . پس از آن با صرف کمترین زمان به کارکنان نحوه صحیح استفاده از آسانسور و پله برقی را آموزش دهد و سپس به آموزش استفاده صحیح آسانسور به ملاقات کنندگان بپرازد که این امر توسط نصب قوانین و مقررات لازم در مکان های عمومی و نزدیک آسانسور انجام پذیر است .
Facility Care : این انجمن در پی چه هدف و برنامه ای در حال حرکت می باشد ؟
باربارا آلن : این انجمن به ارائه آموزش های عمومی در ارتباط با استفاده درست و ایمن از آسانسور , پله برقی و پیاده روهای متحرک اقدامات لازم را محیا می کند . در حال حاضر , بنیاد , سه برنامه برای انتشار و گسترده کردن مطالب ایمنی به عموم مردم را دارد .
برنامه ای به نام Safe-T Rider©که مخاطبان آن دانش آموزان دوره ابتدایی هستند . این برنامه به صورت رایگان در دسترس دانش آموزان مقطع دوم در سرتاسر آمریکا و کانادا قرار گرفته است . این انجمن در سال جاری تحصیلی از بین داوطلبان 400,000 دانش آموز مقطع دوم تحصیلی را به طور رایگان آموزش داده است . هدف ما ایجاد آموزش های لازم به بیش از 1.000.000 دانش آموز به صورت سالانه می باشد .
برنامه Safe-T Rider ® برنامه ای برای افراد مسن است . اجزای این برنامه شامل یک ویدیو 12 دقیقه ای , کتابهای تمرینی و راهنما می باشد . با این حال ویدیو آموزشی خود به تنهایی می تواند کلیه مطالب آموزشی نحوه صحیح استفاده از آسانسور را شرح دهد .
Facility Care : سازمان مراقبت های پزشکی چگونه می تواند درگیر کارهای این انجمن شود ؟
باربارا آلن :این سازمان میتواند با انتشار مطالب ایمنی برای بیماران ,کارکنان و ملاقات کنندگان به بنیاد کمک کند . ویدیو Safe-T Rider© می تواند در واحد کودکان نمایش داده شود و کتاب های رنگ آمیزی برای نمایش قوانین ایمنی آسانسور در هنگام استفاده از آسانسور , پله برقی و پیاده رو های متحرک توزیع شود . ویدیو Safe-T Rider ® می تواند در کانال های تلویزیون خانگی پخش شود و این برنامه برای تمام رده های سنی بزرگسالان مناسب است .

آیا این مطلب مفید بود؟

میانگین امتیازات / 5.

No votes so far! Be the first to rate this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *