خانه آموزش ارتقا سیستم DOAS در آسانسور های میتسوبیشی

ارتقا سیستم DOAS در آسانسور های میتسوبیشی

img empty - ارتقا سیستم DOAS در آسانسور های میتسوبیشی

کاهش میانگین زمان انتظار تا حدود 10 درصد همزمان با ارائه طراحی و عملکرد بهتر
توکیو , 3 دسامبر 2014
شرکت الکتریکی میتسوبیشی آخرین محصول Destination Oriented Allocation System (DOAS) خود را اعلام کرد که دارای عملکردها و طراحی های پیشرفته تر بوده و جهت کاربردهای موثر آسانسور و همچنین راحتی استفاده افراد از آن در نظر گرفته شده است . فروش این محصول از 17 دسامبر آغاز می شود وقیمت آن نیز اعلام خواهد شد .
سیستم DOAS شرکت میتسوبیشی برای سیستم های آسانسور چند کابینه ارتقاء یافته است که این امر از طریق معین کردن کابین های آسانسور بطور موثر تری با توجه به طبقه ای که مسافر در حال انتظار در راهرو فشار می دهد، اتفاق می افتد و باعث کم شدن زمان انتظار و بالاتر رفتن سرعت آسانسور می شود . این سیستم هرگونه نیازی به فشار دکمه شاسی در هنگام ورود به آسانسور را نیز حذف می کند . سیستم DOAS از تکنولوژی کنترل مقصد برای بالابردن کارایی استفاده از کابین های آسانسور که شامل راهنمایی سرنشینانی که با یک آسانسور مشترک قصد رفتن به یک طبقه یکسان را دارند ، استفاده می کند . بنابر این در یک طبقه دو کابین متوقف نمیشود .
این روش جدید , به طور متوسط 10 درصد یا بیشتر زمان انتظار را در هنگام افزایش ترافیک کاهش میدهد و احتمال انتظار طولانی مدت در حدود 60 ثانیه یا بیشتر را در زمان کمترین ترافیک تا حدود 20% کاهش می دهد . این محاسبات با سیستمهای آسانسورهای معمولی مقایسه میشود و این امر از طریق شبیه سازی که توسط شرکت الکتریکی میتسوبیشی انجام شده , از 16 طبقه , 6 کابین و با ظرفیت 20 نفر استفاده کرده است .
ویژگی پنل های راهرو DOAS , طراحی و راحتی در نحوه استفاده از آن ارتقاء یافته است . صفحه لمسی بزرگ و روشن 10.4 اینچی ، چند زبان از جمله ژاپنی , انگلیسی و چینی برای انتخاب را ارائه می دهد. راهنمای صوتی نیز از دیگر ویژگی هاست که استفاده از آن اختیاری است.
امنیت ساختمان را میتوان با ترکیب سیستم DOAS و سیستم دسترسی به کنترل جداگانه بالا برد . دو روش برای رجیستر کردن وجود دارد: کنترل دسترسی به طبقه یا رجیستر احضار خودکار .
در روش اول سر نشین آسانسور کارت خود را جلوی دستگاه کارت خوان میگیرد و شماره طبقه مورد نظر را میزند. در روش دوم طبقه مورد نظر کاربر از قبل بر روی کارت رجیستر شده است و کاربر تنها کارت را جلو کارت خوان میگیرد و پنل فرد را به آسانسوری که او را به طبقه مورد نظر میرساند راهنمایی میکندو نیازی به وارد کردن دستی شماره طبقه نیست .

آیا این مطلب مفید بود؟

میانگین امتیازات / 5.

No votes so far! Be the first to rate this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *