خانه اخبار و مطالب روز آسانسورهای سری ELENESSA

آسانسورهای سری ELENESSA

img empty - آسانسورهای سری ELENESSA

سری ELENESSA آسانسورهایی بدون موتورخانه هستند که با حداکثر سرعت 75/1 متر برثانیه تا طـول مسیـر حرکت 80 متر را سرویـس می دهند. تنوع ظرفیت حمـل این آسانسـورها از 6 نفر (450 کیلوگرم) تا 21 نفـر (1600 کیلوگرم) بـوده و کابیـن های آن با طراحـی زیبـا و کارائی فوق العاده به نحوی ساخته شده که از حداکثر فضای شفت استفاده شود.
آسانسورهای ELENESSA بدون تردید بهترین انتخاب برای زمانی است مهندسین و طراحان نیاز به استفاده از حد اکثر فضای موجود در ساختمان را داشته و با کمبود فضای مفید مواجه هستند، کوچک نمودن موتور و انتقال آن به بالاترین نقطۀ ریل، فشرده نمودن جعبۀ فرمان، طراحی بهینۀ کابین و … دقیقاً این امکان را فراهم نموده تا از حداکثر فضای موجود به بهترین نحو استفاده شود به همین دلیل موجه ترین انتخاب ممکن برای مجتمع های مسکونی، ساختمان های تجاری و اداری با ارتفاع متوسط، هتلها، بیمارستانها می باشد.
آسانسورهای سری Nexway-S
در سازه های بلند مرتبه که کوچکترین جزئیات بدقت محاسبه میشوند و جزئی ترین خطاها باعث بروز بزرگترین مشکلات می شود، آسانسوری مورد نیاز است که کارکردی کاملاً قابل اعتمـاد داشتـه باشد زیرا خرابـی آسانسـور در این مجموعه ها مسـاوی است با فلج شدن کل نقل وانتقالات داخلی ساختمان، آسانسورهای سری NexWay-S و NexWay برای همین منظور طراحی شده اند، موتورهای کم حجم PM ، سیستم کنترل VVVF ، کارایی قابل اعتماد، تلفیق هوشمند کنترل گروهی باسرعت حرکت زیاد این آسانسورها، تشخیص هوشمند فراخوانها و بررسی پویای ترافیک باعث بوجود آمدن ترکیب کامل و قابل اطمینانی شده است که این آسانسورها را به ایده آلِ دقیق ترین و سخت گیرترین مهندسان تبدیل کرده است.
آسانسورهای سری NexWay- S دارای موتورخانه ای فشرده هستند و با حداکثر سرعت 3 متر بر ثانیه در طول مسیر 120 متر سرویس می دهند و تنوع ظرفیت حمل این آسانسورها از 11نفر (825 کیلوگرم) تا 33 نفر (2500 کیلوگرم) می باشد و همانند سری ELENESSA از کابین هایی با طراحی زیبا و کارآمد بهره می برد.
مشخصات آسانسورهای سری NexWay تا حد زیادی مشابه سری NexWay- S می باشد با این اختلاف که حداکثر سرعت به 4 متر بر ثانیه رسیده ودر طول مسیر حرکت آن به 150 متر افزایش یافته است.تنوع ظرفیت حمل این آسانسورها از 10 نفر (750 کیلوگرم) تا 21 نفـر (1600 کیلوگرم) می باشد.

آیا این مطلب مفید بود؟

میانگین امتیازات / 5.

No votes so far! Be the first to rate this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *