خانه اخبار و مطالب روز آسانسورها شناسنامه می‌گیرند

آسانسورها شناسنامه می‌گیرند

img empty - آسانسورها شناسنامه می‌گیرند

مدیرکل استاندارد استان زنجان گفت: از سال آینده طرح نصب ملاک شناسنامه ملی در آسانسورها اجرا می‌شود.
داوود کارگرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، منطقه زنجان، اظهار کرد: بر اساس اعلام سازمان ملی استاندارد ایران با توجه به لزوم امكان ردیابی گواهی‌نامه‌ها و تاییدیه‌های صادره آسانسور توسط مالكان و بهره‌برداران آسانسور، اطلاع از آخرین وضعیت آسانسورها در سراسر كشور و ایجاد بستر مناسب در انجام بازرسی ادواری سالیانه آن‌ها، مقرر است طرح نصب پلاک شناسه ملی10 رقمی آسانسور در كابین از ابتدای امسال اجرایی شود.
این مسئول ادامه داد: این طرح از اول فروردین‌ماه امسال بر مبنای تاریخ ثبت درخواست بازرسی در سامانه مدیریت بازرسی آسانسور لازم‌الاجرا است.
وی افزود: صدور گواهی‌نامه و تاییدیه بازرسی آسانسور منوط به نصب این پلاک در داخل كابین خواهد بود و نظارت بر اجرای آن بر عهده شركت‌های بازرسی فنی آسانسور است.
کارگرزاده تصریح کرد: مسئولیت حفظ و نگه‌داری از پلاک ظرفیت و پلاک شناسه ملی آسانسور در طول اجرای این قرارداد بر عهده شركت سرویس و نگه‌دار است.
مدیرکل استاندارد استان زنجان خاطرنشان کرد: شركت سرویس و نگه‌دار، موظف است در صورت مخدوش شدن و یا برداشته شدن این پلاك‌ها در طول اجرای قرارداد نسبت به نصب مجدد آن‌ها در كابین اقدام کند.

آیا این مطلب مفید بود؟

میانگین امتیازات / 5.

No votes so far! Be the first to rate this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *