خانه اخبار و مطالب روز ساخت برج آزمایشی توسط شرکت Thyssenkrupp

ساخت برج آزمایشی توسط شرکت Thyssenkrupp

img empty - ساخت برج آزمایشی توسط شرکت Thyssenkrupp

شرکت ThyssenKrupp در حال ساخت یک برج آزمایشی آسانسور در شهر کوچک Rottweil می باشد که یکی از بلندترین ساختمان های کشور آلمان محسوب می شود. زمان تخمین زده شده برای بازگشایی این برج در سال 2016 می باشد.
شهر Rottweil آلمان، در میان مزارع گندم شهری در جنوب غربی کشور آلمان می باشد و کارگران در حال ساخت یک آسمان خراشی غیر مسکونی به عنوان بلندترین ساختمان دراین کشورمی باشند.
این برج 807 فوتی یک بنای غول آسا به عنوان برج آزمایشی آسانسور بوده که توسط مجتمع صنعتی آلمانی ThyssenKrupp AG، که قصد آزمایش کابین های آسانسور و قطعات آن و تحقیقات فن آوری های جدید در آینده را دارد ، ساخته شده است. این ساختمان متشکل از 12 چاله آسانسور در یک چاهک بتنی بدون شیشه و باز بوده و تنها مجموعه ی کوچکی از دفاتر شرکت ThyssenKrupp در سال 2016 در آن دایر می شود که دارای بهترین نما و دید از شهر می باشند. شهرهایی مانند برلین و پاریس قوانین سختگیرانه ای جهت ساخت برج های بلند برای حفظ نمای شهر تاریخی وجود دارد. در حالی که آلمان دارای بسیاری از برج های بلند تلویزیونی وساختمان های با ارتفاع بالا برای زندگی و کار افراد می باشد.
به گفته شهردار این شهر با جمعیتی در حدود 25.000 نفر ، برج آزمایشی Thyssenkrupp یک ساختمان و بنای برجسته در آن به حساب می آید که خود باعث توسعه رشد اقتصادی و گردشگری از طریق تغییر در نمای شهر می شود.
کارگران ساختمان Thyssenkrupp شروع به ساخت برج 45 میلیون دلاری در بالای یک تپه دور از مرکز شهر Rottweil شده اند، مقامات محلی ، یک ایستگاه برای مشاهده مخصوص بازدید کنندگان ساخته اند تا به تماشای برج بپردازند. همچنین بازدید کنندگان می توانند با پرداخت 5 دلار جهت تور گردشگری از این برج بازدید کنند.

آیا این مطلب مفید بود؟

میانگین امتیازات / 5.

No votes so far! Be the first to rate this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *