خانه اخبار و مطالب روز نمایشگاه آسانسور interlift 2015

نمایشگاه آسانسور interlift 2015

img empty - نمایشگاه آسانسور  interlift 2015

13 تا 16 اکتبر 2015
استاندارد های EN 81-20 و EN 81-50 در حال تغییر دنیای آسانسور و قطعات آن بیش از هر زمان بوده و همچنین این استاندارد ها در حال گشایش بازارها و فرصت های جدید در سرتاسر دنیا می باشند. نمایشگاه Interlift 2015 برای اولین بار در جهان به ارائه این راه حل های جدید اقدام گماشته است!
این نمایشگاه از هر زمانی بزرگتر بوده ودر ارائه نوآوری های بازار جهانی پیشرو است . نمایشگاه Interlift 2015 مکانی برای ملاقات صاحبان کسب و کار و شرکت های برند معروف در صنعت آسانسور و پله برقی می باشد.
• 71% از غرفه داران افراد خارجی هستند! این امر باعث می شود که نمایشگاه interlift یکی از بین المللی ترین نمایشگاه های آسانسور در دنیا محسوب شود . این نمایشگاه به ارائه بازار جهانی و نوآوری های آن پرداخته که خود شبیه به هیچ نمایشگاه دیگری نمی باشد.
• 89% از بازدید کنندگان در ابراز ارزیابی از نمایشگاه قبلی interlift که در سال 2013 برگزار شد ، گزینه های “بسیار خوب” یا “خوب” را انتخاب کرده بودند، و بیش از 7٪ از آن ها این نمایشگاه را رضایت بخش دیده بودند . به همین دلیل در حال حاضر 68٪ از بازدید کنندگان تنها ازنمایشگاه interlift برای پیدا کردن اطلاعات تازه در این صنعت استفاده می کنند .
• 75% از بازدید کنندگان در این نمایشگاه موفق به برقراری ارتباط تماس با شرکای کسب و کار جدید خود شده و راه موفقیت را برای خود پیدا کردند .
در حال حاضر تنها 500 شرکت کننده ثبت نام کرده اند: رکورد قبلی نمایشگاه interlift در حدود 512 غرفه داربود که به زودی به تاریخ خواهد پیوست . ما در حال حاضر بیشتر از مقدار قبلی از فضا را در چند هفته اخیر رزرو کرده ایم. در زمانی که نمایشگاه interlift 2015 بازگشایی شود بایستی ابعاد 2000 متر مربع را شامل شود که از دو سال پیش بسیار بیشتر است . مدیر پروژه Joachim Kalsdorf این نمایشگاه علت نیاز به فضای بیشتر را اینگونه بیان کرده است : “به طور خاص ما می بینیم که غرفه داران چینی با روند افزایشی ارائه محصولات در نمایشگاه ظاهر شده اند و بنابراین خواستار غرفه نسبتا بزرگتری می باشند. همچنین بایستی انجمن ایتالیایی ANICA را که مانند چین در ارائه محصولات به طور قابل توجه اشاره کرد ، در نظر گرفت. کره جنوبی نیز امسال با ارائه محصولات بیشتری در نمایشگاه حضور می یابد. ”
ایتالیا دومین کشورقدرتمند در صنعت آسانسور و پله برقی
نمایشگاه interlift یکی از نمایشگاه های بین المللی آسانسور در دنیا محسوب می شود. با توجه به تجزیه و تحلیل های بلیط های به فروش رفته به مهمانان ثبت نام شده در interlift 2013، بیش از 60٪ از بازدید کنندگان از خارج از کشور در این نمایشگاه شرکت کرده بودند. این روند حتی با توجه به اینکه در سال 2013 نسبت شرکت های خارجی نمایشگاه 71 درصد بود ، واضح تر مشاهده می شد. در حال حاضر، کشور ایتالیا به عنوان تولید کننده اروپایی پیشرو در زمینه قطعات آسانسور در جایگاه دوم در جهان ، پس از آلمان با 80 شرکت ثبت شده در این نمایشگاه حضور پیدا کرده اند. کشور چین در جایگاه سوم ودر حدود 70 شرکت ثبت شده در این نمایشگاه قراردارد وبه دنبال آن کشور های ترکیه (35 شرکت کننده) و اسپانیا (31 شرکت کننده) بیشترین کشورهای حضور یافته در این نمایشگاه می باشند.
استانداردهای جدید بازدید از این نمایشگاه را واجب می سازد
با بسته بندی های تحت استانداردهای EN81-20 / 50 ، صنعت آسانسور در حال حاضر به صورت معتبر در سراسر جهان شامل ISO جدید می باشد و نمایشگاه interlift اولین اولین نمایشگاه ارائه دهنده قطعات و سیستم های آسانسور بوده ، که به تولید کنندگان فرصت ارائه محصولات خود را با توجه به خواسته های استانداردهای جدید که به تازگی طراحی شده و یا تنظیم شده می دهد . این امر باعث می شود که حضور افرادی که بطور خاص و ویژه در این صنعت مشغول به کار می باشند در نمایشگاه ضروری باشد: نمایشگاه interlift مروری جامع بر روند اجرای قطعات و سیستم های موجود ارائه می دهد. زمان در حال گذر است: قوانین و مقررات جدید آسانسور در20 آوریل 2016 ارائه می شود که برای سازگاری با آن نیاز به 10 ماه است.
زمان برای آماده سازی سفر خود به نمایشگاه می باشد
موضوع “استانداردهای جدید” بدون شک ارقام بازدید کنندگان را بالاتر از همیشه خواهد کرد. بنابراین از همیشه مهمتر است که برای بازدید از نمایشگاه خود را آماده کرده و محل اقامت خود را در اسرع وقت رزو کنید . برخی از هتل های جدید در سال 2013 باز شده اند، اما هنوز هم گزینه انتخاب هتل های نزدیک تر به نمایشگاه محدود است بنابراین دانستن این موضوع که شما می توانید از هتل خود به مقصد های محبوب گردشگری مانند قلعه جادویی Neuschwanstein در حدود یک ساعت با ماشین برسید یا تنها در حدود نیم ساعت با قطار به مونیخ برسید ؛ مهم می باشد . پس چه بهتر که در مورد اضافه کردن یک یا دو روز به اقامت خود و لذت بردن از ییلاق زیبا Bavaria و غذاهای بسیار عالی آن فکر کنید . بهترین آدرس برای دریافت اطلاعات ، دفتر گردشگری REGIO آگسبورگ در (www.regio-augsburg.de) است. شما می توانید هر گونه اطلاعات دیگر مربوط به سفر خود به آگسبورگ، مانند اتوبوس شاتل به فرودگاه مونیخ در سایت www.interlift.de پیدا کنید.

آیا این مطلب مفید بود؟

میانگین امتیازات / 5.

No votes so far! Be the first to rate this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *