خانه اخبار و مطالب روز تازه ترین فناوری های پله برقی در سال 2022

تازه ترین فناوری های پله برقی در سال 2022

img empty - تازه ترین فناوری های پله برقی در سال 2022

حمل و نقل عمودی به روش های مختلف سفر بین سطوح یا طبقات مختلف در ساختمان ها اشاره دارد. این شامل آسانسور، آسانسور و پله برقی است. پیشرفت های فناوری در طول یک و نیم قرن گذشته نحوه طراحی شرکت های آسانسور را تغییر داده است. پله برقی ها جنبه های حیاتی در ارائه حرکت روان افراد بین طبقات یا سطوح در محیط های عمومی و تجاری هستند.

پله برقی در کجا نصب می شود؟

این تاسیسات در سازه هایی که فضای بیشتری دارند بهترین کارایی را دارند زیرا مساحت طبقه بیشتری را نسبت به آسانسورها اشغال می کنند. امروزه با توسعه مراکز خرید و مراکز خرید بزرگ، صنعت پله برقی معنایی کاملاً جدید پیدا کرده است. بیشتر ساختمان‌ها، سازمان‌ها و کسب‌وکارها به الزامات و استانداردهای بهره‌وری انرژی پاسخ می‌دهند، و صنعت آسانسور نیز در حال آماده‌سازی و ارائه فناوری جدید «سبز» به بازار است. همانطور که شهرنشینی باعث افزایش نیاز به ساختمان ها و زیرساخت ها می شود، صنعت حمل و نقل عمودی نقشی حیاتی در حمایت از این رشد تصاعدی ایفا می کند.

تکنولوژی جدید پله برقی

این امر نیاز به فناوری‌های کارآمدتر و هوشمندتر را که به حمایت از رشد شهری کمک می‌کند، دامن زده است. بسیاری از شرکت های پیشرو در سراسر جهان که آسانسور تولید می کنند، پله برقی نیز تولید می کنند. آنها به طور مداوم در حال بازنگری و نوآوری ورودی های تکنولوژیکی خود هستند که باعث افزایش ایمنی، کارایی و طول عمر، ایمنی و قابلیت اطمینان هر دو پله برقی و آسانسور می شود. بسیار شبیه به الزامات آسانسور، نیاز پله برقی به ویژه در صنعت خرده فروشی به طور قابل توجهی افزایش یافته است. دفاتر، هتل ها و بیمارستان ها دیگر مکان هایی هستند که نیاز به مدیریت جریان بیشتری از افراد وجود دارد. برخی از مشتریان دارای الزامات برنامه های سنگین هستند، در حالی که برخی دیگر برای برنامه های سبک به آن نیاز دارند. از آنجایی که رشد مثبتی در زیرساخت ها وجود دارد، صنایع حمل و نقل عمومی نیز به دنبال پله برقی برای ارائه تسهیلات بهبود یافته هستند.

آخرین فناوری پله برقی

هر شرکت و برندی که پله برقی تولید می کند، دارای فناوری های جدیدی است که هر از گاهی معرفی می کنند. در اینجا نگاهی می اندازیم به برخی از فناوری های نوآورانه پله برقی که به بازار معرفی شده است. برخی از پله‌های برقی دارای فناوری محرک تسمه مسطح هستند که لرزش را به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهد. این بدان معنی است که مستاجران و مسافران در مقایسه با سیستم های معمولی، سواری آرام و روانی قابل توجهی دارند. این جنبه راحتی کلی را بهبود می بخشد. برخی از مدل های پله برقی از مفهوم آسانسورهای بدون کابین پیروی می کنند. آنها دارای طرح های کاربردی با ابعاد دهانه کوتاه تر هستند. این بدان معناست که اکنون می توان پله برقی را در فضاهای محدودتری نصب کرد. برخی تنظیمات مشکلاتی را در طراحی محصولات سنتی ایجاد می کنند و اینجاست که فناوری مدرن پله برقی وارد می شود. امروزه نیاز به جریان بالا در صنایع ترانزیت وجود دارد و این امر به طور پیوسته صنعت پله برقی را متحول کرده است. بسیاری از شرکت‌ها نیز راه‌حل‌های خود را سفارشی می‌کنند و پله‌های برقی با ضدعفونی‌کننده‌های  LED UV روی نرده‌ها وجود دارد. این استریل کننده برای نرده ها می تواند به طور مداوم نرده ها را در حالی که پله برقی در حال کار است ضد عفونی کند. این یک دستگاه بی سیم است که به این معنی است که مصرف انرژی ندارد. سیستم‌های ترمز ایمنی و سایر لوازم جانبی مدرن اکنون در این سیستم‌ها به یک هنجار تبدیل شده‌اند.

آیا این مطلب مفید بود؟

میانگین امتیازات / 5.

No votes so far! Be the first to rate this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *