خانه اخبار و مطالب روز سیستم نجات اظطراری در آسانسور جدید شیندلر

سیستم نجات اظطراری در آسانسور جدید شیندلر

img empty - سیستم نجات اظطراری در آسانسور جدید شیندلر

با سیستم گیر افتادن ضد نفر که برای ایمن نگه داشتن مسافران بدون توجه به آب و هوای شدید، مشکلات شبکه برق و یا هرگونه وضعیت اضطراری برق طراحی شده است، از قطع برق جلوگیری کنید. کیت نصب ارتقاء ایمنی ساده برای آسانسورهای هیدرولیک کم ارتفاع تولید شده توسط شیندلر، از جمله 330A، 321A، 300A و MPH2 در دسترس است.

در مواقع اضطراری، سیستم کاهش باتری بدون هیچ گونه فعال سازی دستی به طور خودکار به اتلاف برق واکنش نشان می دهد، بلافاصله کنترل را در دست می گیرد، تماس های طبقه را لغو می کند، کابین را به فرود خروجی تعیین شده پایین می آورد و درهای آسانسور را باز می کند.

این کیت یک راه مقرون به صرفه برای به حداقل رساندن حوادث اختلال مسافر فراهم می کند. با واکنش فوری، سیستم بازگشت اضطراری آسانسورهای شما را در خدمت خود نگه می‌دارد و مسافران را در عرض چند ثانیه از آسانسوری که در معرض خطر است خارج می‌کند و باعث می‌شود سواران از ناراحتی گیرکردن در داخل کابین و شما از دردسر تماس پرهزینه خدمات اضطراری نجات پیدا کنید.

این سیستم شامل یک بسته پشتیبان باتری، کابل‌ها، براکت‌ها، نمودارهای سیم‌کشی و نرم‌افزاری است که امکان کاهش باتری در صورت قطع برق را فراهم می‌کند. بسته باتری با عمر طولانی (تا پنج سال) برای به حداقل رساندن درخواست های خدمات طراحی شده است.

سیستم گیر افتادن ضد نفر می‌تواند در واحدهایی که بدون کاهش باتری نصب شده‌اند مقاوم‌سازی شود. تجهیزات جدید معمولاً شامل کاهش باتری با نصب می‌شوند. سیگنال روشن/خاموش برق از قطع اصلی به شکل یک کنتاکت کمکی مورد نیاز است و در کیت نصب گنجانده نشده است.

آیا این مطلب مفید بود؟

میانگین امتیازات / 5.

No votes so far! Be the first to rate this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *