خانه اخبار و مطالب روز گزارش بازار آسانسور و پله برقی فرانسه 2022-2027

گزارش بازار آسانسور و پله برقی فرانسه 2022-2027

img empty - گزارش بازار آسانسور و پله برقی فرانسه 2022-2027

بازار آسانسور و پله برقی فرانسه شاهد رشد متوسطی است زیرا افزایش مهاجرت مردم از مناطق روستایی به شهری نیاز به پله برقی در سازه های چند طبقه و بخش حمل و نقل عمومی را افزایش داده است. علاوه بر این، افزایش درآمد قابل تصرف و پیری جمعیت شهری به گسترش بازار دامن زده است.

پروژه های زیرساختی مختلف شرکت

تمرکز بر مسکن ارزان قیمت در ایل دو فرانس است و اهداف بلندپروازانه ای را با بیش از 80000 واحد مسکونی جدید در ده سال آینده تعیین کرده است. این پروژه شامل 37200 در پنج سال اول خواهد بود که مجموعاً 4.3 میلیارد یورو هزینه خواهد کرد. این ساختمان های جدید در درجه اول در پاریس و 76 محله اطراف آن خواهند بود.

جمعیت فرانسه در حال پیر شدن است و حدود یک پنجم جمعیت آن بالای 65 سال سن دارند. در سال 2016، 12,867,160 نفر در فرانسه بالای 65 سال سن داشتند. تا سال 2020، این تعداد به 13983659 افزایش یافت. افزایش روزافزون جمعیت سالخورده، مسیر را برای گسترش فوق العاده در صنعت آسانسور و پله برقی هموار کرده است.

شهرنشینی سریع همراه با افزایش سن جمعیت، تقاضا برای شهرهای هوشمند را که مردم را در اولویت قرار می دهند، افزایش می دهد. در پاسخ، شیندلر یک رده آسانسور را بر اساس یک رویکرد مدولار جدید با سیستم ها و اجزای هماهنگ ایجاد کرده است.

پذیرش فناوری، مانند آسانسورهای هوشمند متصل به اینترنت، در حال گسترش است. تامین کنندگان آسانسور قبلاً نصب آنها را در ساختمان های هوشمند آغاز کرده اند.

پروژه بزرگ پاریس و بازی های المپیک 2024 در پاریس انتظار می رود بازار آسانسور را به جلو پیش ببرد

مفهوم گراند پاریس با هدف ایجاد یک شهرنشینی متحد است که هفت برابر اندازه کنونی پاریس و با جمعیتی 3.5 برابر کلان شهر است. شهر پاریس، سه بخش حومه داخلی سن-سن-دنی، هاوت-دسن، و وال-دو-مارن، و چندین منطقه در حاشیه، پاریس بزرگ (پاریس بزرگ) را تشکیل خواهند داد.

تا سال 2030، گرند پاریس اکسپرس شامل بیش از 200 کیلومتر خطوط مترو اضافی و 68 ایستگاه جدید خواهد بود که به افزایش رشد بازار پله برقی و آسانسور کمک می کند.

پس از مشاوره هایی مانند اختراع مجدد پاریس، اختراع مجدد رودخانه سن، و اختراع کلان شهر پاریس بزرگ، درخواست هایی برای پروژه های خلاقانه برای شکل دادن به نمایه ای بازتر و مدرن تر ایل دوفرانس ارائه شده است.

این واقعیت که پاریس میزبان بازی های المپیک 2024 خواهد بود، مطمئناً این پروژه را بیش از پیش تسریع خواهد کرد. برای پذیرایی از هیئت های بین المللی ورزشکاران، هواداران و رسانه ها، تا آنجا که امکان پذیر است باید امکانات عمومی فعال باشند.

آیا این مطلب مفید بود؟

میانگین امتیازات / 5.

No votes so far! Be the first to rate this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *