خانه اخبار و مطالب روز مراقبت و ضدعفونی هوا و استریلیزاسیون کردن کابین آسانسور

مراقبت و ضدعفونی هوا و استریلیزاسیون کردن کابین آسانسور

img empty - مراقبت و ضدعفونی هوا و استریلیزاسیون کردن کابین آسانسور

CARe سیستمی است که دارای دو فناوری مختلف برای پاکسازی کابین آسانسور در چند دقیقه است.

یک نور فرابنفش (UV-C)، همان نوع مورد استفاده برای ضدعفونی کردن بیمارستان ها، استریل شدن کامل سطوح خودرو را تضمین می کند، در حالی که یک دستگاه مکانیکی تهویه با فیلتر HEPA ضدعفونی کننده مطلق هوا، ویروس ها و باکتری ها را در ذرات حذف می کند.

تبادل هوا تقریباً آنی است و عقیم سازی به طور خودکار و ایمن در مرحله آماده به کار انجام می شود. CAR همچنین سازگار با محیط زیست است و برای سلامت افراد مفید است: دستگاه ضدعفونی کننده شامل استفاده از ازن نمی شود که بدون تبادل هوای کافی می تواند تحریک کننده باشد، در حالی که نور LED است (نه از نوع نئون قدیمی با جیوه بسیار سمی).

CARe به راحتی نصب می شود، تقریباً در ماشین دیده نمی شود، نیاز به نگهداری کمتری دارد و برای هر سیستم جدید یا موجود مناسب است.

ایمنی آسانسور در زمان کرونا

کابین آسانسور یک فضای بسته و کوچک است، اغلب بدون تهویه، بنابراین منجر به خطرات بالقوه در این زمان اضطراری می شود. سطوح کابین و سطوحی که معمولاً لمس می شوند مانند پانل های دکمه ای و نرده های دستگیره به ویژه در معرض تجمع ویروس ها و باکتری ها هستند و بنابراین شایسته توجه ویژه هستند. علاوه بر رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از آسانسور در هر زمان تنها یک نفر با استفاده از تجهیزات حفاظت فردی، به منظور جلوگیری از قرار گرفتن در معرض خطر سرایت، تمیز کردن کابین آسانسور نیز ضروری است.

آیا این مطلب مفید بود؟

میانگین امتیازات / 5.

No votes so far! Be the first to rate this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *