خانه مقالات آسانسور چگونه در فضای کم آسانسور نصب کنیم؟

چگونه در فضای کم آسانسور نصب کنیم؟

img empty - چگونه در فضای کم آسانسور نصب کنیم؟

ساکنین برخی ساختمان های قدیمی به دلیل موقعیت مکانی ساختمان و خوش نقشه بودن آن حاضر نیستتد که خانه خود را فقط به دلیل اینکه آسانسور ندارند تعویض کنند در چنین شرایطی بهترین گزینه ، نصب آسانسور می باشد اما در این بین بسیاری از ساختمان ها فضای کافی برای نصب آسانسور را ندارند و این سوال برای آنها مطرح است که چگونه در فضای کم آسانسور نصب کنیم؟

خیلی از افرادی که در ساختمان های فاقد آسانسور زندگی می کنند ، بارها و بارها تصمیم به نصب آسانسور می گیرند اما بدون مشورت با شرکت و کارشناس متخصص به دلیل کمبود فضا از نصب آن منصرف می شوند. در چنین شرایطی بخصوص که با کمبود جا برای نصب آسانسور مواجه هستید از چندین متخصص شرکت معتبر آسانسور سوال بپرسید و مشورت بگیرید.

همانطور که می دانید این روز ها انواع مختلفی از آسانسور مورد استفاده قرار می گیرند و با توجه به شرایط ساختمان ، می توان آن را با دریافت مجوز و تایید کارشناسان، در بیرون ساختمان نصب کرد و یا از ابعاد کوچک و استاندارد آن استفاده نمود.

از آنجایی که بر اساس مقررات ملی ساختمان حداقل فضای مورد نیاز برای نصب آسانسور در ساختمان های فاقد آسانسور ۱۴۵ در ۱۴۵ می باشد و در اندازه های پایین تر از ۱۲۰ در ۱۲۰ قابل اجرا نمی باشد باید پیش از هر کاری یک شرکت معتبر نصب آسانسور در شهر خود بیابید و با خیالی آسوده انجام کار را به تیم مهندسین مجرب آن بسپارید تا از نتیجه حاصل از آن رضایت خاطر داشته باشید.

خانواده هایی که در خانه های قدیمی دوبلکس زندگی می کنند و به مرور زمان استفاده از پله برایشان سخت و طاقت فرسا می شود و از طرفی با توجه به نقشه خانه تصور نمی کنند که امکان نصب آسانسور در فضاهای کم نیز وجود دارد. می توانید از آسانسور های خانگی کوچک و یا به اصطلاح هوم لیفت استفاده نمایند.

این آسانسور ها مناسب خانه های و ویلاهای دوبلکس جدید و قدیمی می باشد و به دلیل ابعاد کم و ساده کردن جابجایی بین طبقات خانه برای افراد سالمند طرفداران بسیاری دارند.

آیا این مطلب مفید بود؟

میانگین امتیازات / 5.

No votes so far! Be the first to rate this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *