عمومی برند منتشر شده در تاریخ 8 آذر 1395 برند شما روي ١٢ ستون استوار است . 1.قیمت . 2.بسته بندی كالاها 3. سيستم توزيع محصولات 4. تبليغات 5. رقبا 6. ایجاد مزیت رقابتی 7. مديريت 8. نام گذاری محصولات 9. مشتری مداری 10. تحقيقات بازار 11. عملكرد مداوم 12. فروشندگان #بازاریابی به ۹مورد تقسیم شده است: ۱-پیروزی در سایه کیفیت ۲-پیروزی در سایه خدمات بهتر ۳-پیروزی در سایه قیمتهای پایین ۴-پیروزی در سایه داشتن سهم بزرگی از بازار ۵-پیروزی در سایه متناسب و همخوان شدن ۶-پیروزی در سایه بهسازی پیوسته فراورده ۷-پیروزی در سایه نوآوری ۸-پیروزی در سایه ورودبه بازارهای پررشد ۹-پیروزی در سایه فراتر رفتن از انتظار مشتری آیا این مطلب مفید بود؟ ارسال نظر میانگین امتیازات / 5. No votes so far! Be the first to rate this post.