عمومی نکاتی درباره فروش حرفه ای منتشر شده در تاریخ 15 دی 1395 هیچ وقت در مقابل مشتری سیگار نکشید، حتی با اجازه مشتری. برای تداوم فروش محصولات و خدمات خود، سیستم ارتباط با مشتری یا اختصارا CRM را راه اندازی کنید. از دادن تخفیف های هنگفت به مشتری جدا خودداری کنید. با این کار باعث میشوید که مشتری فکر کند شما کلاه بردار هستید. حتی اگر نقدینگی شرکت با رکود و فروش کم شد، سرمایه باقیمانده را تو حساب بانکی خود حبس نکنید. ادامه حیات فروش شما به تبلیغات شما بستگی دارد. اگر درصد فروش محصولات یا سرویس شما پایین آمد، دنبال عوامل حاشیه ای مثل قیمت یا رقیب نگردید. مهمترین عامل در فروش تبلیغات است. به نظر نمیرسد از شرکت کوکاکولا یا پپسی در جهان شناخته شده تر داشته باشیم! اما هنوز هزینه های هنگفتی را بابت تبلیغات میپردازند. هیچ وقت به مشتری های همیشگی و قدیمی اکتفا نکنید و دنبال مشتری جدید باشید. بین ۸۰ تا ۹۰ درصد درآمد شرکت های بلوچیپ (مثل نستله) و بزرگ (مثل مپنا) از حفظ مشتریان قبلی است. آیا این مطلب مفید بود؟ ارسال نظر میانگین امتیازات / 5. No votes so far! Be the first to rate this post.