خانه اخبار و مطالب روز اخبار داغ استقبال پر شور مشارکت کنندگان خارجی از ششمين نمایشگاه بین المللی آسانسور

استقبال پر شور مشارکت کنندگان خارجی از ششمين نمایشگاه بین المللی آسانسور

نمایشگاه اسانسور

شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ج.ا.ایران برگزارکننده ششمين نمایشگاه بین المللی آسانسور و صنايع و تجهيزات وابسته است. تجاربی که این شرکت از برگزاری نمایشگاه در دوره پیشین به دست آورده موجب رشد مشارکت ۶۰ درصدی شرکت کنندگان خارجی نسبت به دوره قبل در سال ۹۵ شده است .
علیرضا کبیری مدیر اجرایی ششمين نمايشگاه بين المللي آسانسور و صنايع و تجهيزات وابسته درباره این نمایشگاه توضیحاتی داده است که می‌خوانید.

چند دوره از نمایشگاه را شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ج.ا.ایران برگزار کرده است؟
شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی برگزار کننده دوره پیشین این نمایشگاه بوده است .
در دوره ششم چند مشارکت کننده حضورخواهند داشت و این نمایشگاه در چند مترمربع فضای نمایشگاهی شامل چه سالن هایی برگزار می شود؟
با توجه به تجربه برگزاری دوره پنجم این نمایشگاه و رشد چشمگیر مشارکت کنندگان داخلی و خارجی، در این دوره ۱۵۰ شرکت ایرانی که عمدتا تولید کنندگان و صاحبان صنعت آسانسور در کشور هستند و ۵۰ شرکت خارجی از کشورهای آلمان ،ایتالیا ،ژاپن ،کره جنوبی ،تایوان ،چین ، ترکیه و کرواسی حضور خواهند داشت . فضای تحت پوشش نمایشگاه ۱۳۵۰۰ مترمربع است و سالن های تحت اختیار نیز شامل سالن های A31، B31،۳۵ ،۳۸،۴۰ و سالن خلیج فارس می باشد .
با توجه به استقبال مطلوب مشارکت کنندگان، روند ثبت نام تا چه زمانی ادامه خواهد داشت؟
با توجه به تکمیل ظرفیت سالن ها و جانمایی غرف ثبت نام شده و با عنایت به دریافت درخواست های جدید جهت مشارکت در رخداد یادشده ، ستاد برگزاری نمایشگاه با مشارکت کنندگانی که تا کنون موفق به ثبت نام در نمایشگاه مذکور نشده اند کمال همکاری را خواهد داشت و در صورت رسیدن به حد نصاب متراژی روند ثبت نام و جانمایی همچنان ادامه خواهد یافت .
برگزاری پنج دوره نمایشگاه چه آثاری بر تولید و تجارت و کسب و کاراین صنعت گذاشته است؟
برپایی نمایشگاه های تخصصی بالطبع موجب ایجاد رقابت در میان تولیدکنندگان و بازرگانان در موضوع مرتبط می‌شود که نتیجه این امر تلاش برای افزایش کیفیت محصول می‌باشد . به ویژه حضور شرکت های خارجی در نمایشگاه و نیز ارتباط مستقیم و رودر روی مخاطب و مصرف کننده با شرکت های مختلف تولیدی ، ضرورت ارتقاء سطح کیفی محصولات را به دنبال دارد . طبیعتاً بهبود کیفیت کالای تولیدی و مقبولیت آن در بازار مصرف ، افزایش تقاضا و رونق تولید را در پی دارد . در خصوص این نمایشگاه نیز طی دوره های برپایی آن به وضوح شاهد این ارتقاء سطح کیفی ، افزایش رقابت و استقبال هرچه هشلهف بیشتر مخاطبین اعم از مخاطبین عام و شرکت های ساختمانی و انبوه ساز از محصولات ارائه شده در نمایشگاه بوده ایم . ضمن اینکه شرکت هایی که در این نمایشگاه حضور دارند نسبت به آن تعدادی که در نمایشگاه عمومی صنعت ساختمان مشارکت می‌نمایند عموماً سطح بالاتری از کیفیت محصول را ارائه می‌دهند.
گفتنی است که ششمين نمايشگاه بين المللي آسانسور و صنايع و تجهيزات وابسته از تاریخ ۱۹ لغایت ۲۲ تیر ماه امسال در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود ،علاقمندان به کسب اطلاعات بیشتر درخصوص این نمایشگاه می توانند به سایت اینترنتی نمایشگاه به نشانی www.iranliftex.ir وشبکه مجازی iranliftex@ مراجعه نمایند و یا با شماره‌های ۲۱۹۱۲۵۴۹ و ۲۱۹۱۲۳۲۸ و۲۱۹۱۲۷۱۵ تماس بگیرند.

آیا این مطلب مفید بود؟

میانگین امتیازات / 5.

No votes so far! Be the first to rate this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *