خانه اخبار و مطالب روز ارائه فناوری های نوآورانه اوتیس درنمایشگاه میلان EXPO 2015

ارائه فناوری های نوآورانه اوتیس درنمایشگاه میلان EXPO 2015

img empty - ارائه فناوری های نوآورانه اوتیس درنمایشگاه میلان EXPO 2015

MILAN، 25می 2015 – کمپانی اوتیس ایتالیا اقدام به نصب پنج دستگاه آسانسور Gen2 در غرفه فرانسه در نمایشگاه میلان سال 2015 کرده است . همگام با تمرکز بر اهداف این نمایشگاه ، آسانسورهای اوتیس با استفاده از آخرین فن آوری کمترین میزان مصرف انرژی را عرضه کرده اند . کمپانی اوتیس بخشی از ساختمان UTC و سیستم های صنعتی می باشد که خود یک واحد از شرکت های فن آوری (UTX NYSE) است.
غرفه فرانسه ، توسط یک کنسرسیوم که شامل CMB از کارپی و C.M.C. راونا، متخصص بازاربوده و تمرکز خود را دربه کارگیری فن آوری های سازگار با محیط زیست و کاهش مصرف انرژی قرارداده است.
بخش انتخاب آسانسور این غرفه مطابق با معیارذکر شده است. این بخش شامل چهار واحد اوتیس مدل Genesis و یک اوتیس مدل Gen2 Comfort می باشد. هر دو مدل از خانواده آسانسورهای مدل Gen2 است . آسانسور اوتیس Gen2 دارای طبقه بندی انرژی رده “A” که بالاترین امتیاز کلاس بهره وری تحت استانداردهای VDI 4707 می باشد ، بوده و آن را جزو یکی از مدل های مهندسی سبز کرده که خود قدمی سوی آینده ای پایدار تر است.
سیستم Gen2 با استفاده از فن آوری های ثبت شده کمپانی اوتیس، ازجمله استفاده از تسمه های مسطح فولاد کامپوزیتی که جایگزین کابل های قدیمی آسانسور شده است ، به بهبود بهره وری و استفاده آسوده از آن کمک به سزایی کرده است. دستگاه آسانسور گیرلس Gen2 ، به حداقل فضای موتورخانه نیاز دارد ، که اجازه می دهد نصب و راه اندازی سریع آن را می دهد. این سیستم همچنین برای حداکثر بهره وری و پایداری طراحی شده است. درایو حرکتی نوآورانه ReGen ™ ، در مقایسه با آسانسورهای سنتی با درایوهای معمولی باعث کاهش مصرف انرژی تا 75 درصد می شود.
این راه حل های فنی و محصولات Genesis و Gen2 اوتیس تا 50 درصد نسبت به آسانسورهای سنتی الکتریکی و تا 70 درصد در مقایسه با آسانسورهای هیدرولیکی باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می شود .

آیا این مطلب مفید بود؟

میانگین امتیازات / 5.

No votes so far! Be the first to rate this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *