خانه اخبار و مطالب روز شرکت Otis ترکیه آموزش نجات را پشتیبانی می کند

شرکت Otis ترکیه آموزش نجات را پشتیبانی می کند

img empty - شرکت Otis ترکیه آموزش نجات را پشتیبانی می کند

در حمایت از انجمن محلی، شرکت اوتیس ترکیه تعاملی مبتنی بر سناریوی آموزشی استفاده از آسانسور در مواقع ضروری و آموزش تیم جستجو و نجات آتش نشان های استانبول را برگزار کرد. کمپانی اوتیس که تحت عنوان Buga Otis Asansör در ترکیه فعال می باشد یکی از بزرگترین تولید کنندگان و ارائه دهندگان خدمات محصولات آسانسور و حمل بار از جمله آسانسور، پله برقی و پیاده رو های متحرک در جهان است. کمپانی اوتیس عضوی از ساختمان UTC و سیستم های صنعتی می باشد که یک مجموعه شرکت های فناوری را (UTX :NYSE) تشکیل داده است.
این آموزش، که در کارخانه اوتیس ترکیه در استانبول به وقوع پیوست ، در همکاری مشترک با شهرداری شهر استانبول و انجمن صنفی شرکت هایی که در صنعت آسانسور و پله برقی فعال می باشند ، برنامه ریزی و بر گزار شد . به عنوان بخشی از برنامه مسئولیت اجتماعی شرکت اوتیس ترکیه، این آموزش کمک می کند تا تیم های جستجو و نجات نحوه چگونگی نجات افراد ی که ممکن است در هنگام آتش سوزی در آسانسور گیر کرده باشند را به درستی و بطور کارآمد فرا بگیرند .
مدیر شرکت اوتیس ترکیه ، Özgür Aren نظر خود را در این باره اینگونه مطرح کرده است که : ما نسبت به پشتیبانی از انجمن خود و بالابردن سطح هوشیاری ایمنی و تخصص های نجات دهنده گان دولتمان مسئول و متعهد می باشیم . در کمپانی اوتیس اولین اولویت ما ، حفظ ایمنی همگان می باشد . ما نه تنها به منظور افزایش بیشتر فن آوری های کنونی خود کوشش می کنیم بلکه حفظ سلامت و ایمنی کارگران ما در بالاترین سطح ممکن جزو اهداف جدا ناپذیر ما در منطقه می باشد . به اعتقاد من هرگونه مداخله اضطراری و آموزش امداد و نجات در کارخانه های تولیدی آسانسور ما ، برای تیم های نجات، بسیار مناسب و مفید بوده زیرا آنها بایستی وظایف و مسئولیت های خود را به کمک امن ترین روش های ممکن به اجرا در بیاورند
آموزش نجات اضطراری شامل کلیه موارد نجات عملی در انواع مدل های آسانسور و همچنین آموزش های فنی تجهیزات آسانسور به همراه فیلم ها و سخنرانیهایی در این زمینه بوده است . این آموزش همچنین کلیه اطلاعات در زمینه تنظیم کننده های سرعت، سیستم های چتر نجات ، سیستم های درب و علاوه بر اینها آموزش کامل تصویری نجات از آسانسور را پوشش داده است .

آیا این مطلب مفید بود؟

میانگین امتیازات / 5.

No votes so far! Be the first to rate this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *