خانه اخبار و مطالب روز تسهیلات سندیکا برای گسترش عرصه صنعت آسانسور

تسهیلات سندیکا برای گسترش عرصه صنعت آسانسور

img empty - تسهیلات سندیکا برای گسترش عرصه صنعت آسانسور

تسهیلات سندیکا برای گسترش عرصه صنعت آسانسور

با همکاری پایاپای اتاق بازرگانی و سندیکای آسانسورایران ازاین پس درسراسر ایران عضویت و مشارکت در این عرصه بسیار ساده و هدفمند تر از گذشته صورت خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگارسندیکای آسانسور،مهندس فرید کورس رییس هیات مدیره سندیکای صنایع آسانسوروپله برقی ایران با بیان این مطلب گفت: پیش ازاین حق ورودیه برای اعضا ۱٫۵  میلیون تومان بودو اعضاحتما می بایست دروهله نخست عضوسندیکای مرکزی می شدند .

وی با اشاره به مشکلاتی که درگذشته دراین عرصه وجود داشت ، افزود : با عضویت ۱۰ نفر از یک استان ، این اعضا می توانستند برای تشکیل یک سندیکای آسانسور در آن استان اقدام کنند .

کوروس یادآور شد :  این مساله برای اعضا به خصوص در استان های مختلف ایران مشکل ساز به نظر می رسید و استقبال از عضویت در سندیکا کاهش می یافت.

وی تصریح کرد:بنابراین با اطلاع رسانی به اتاق بازرگانی و همه این شرکت ها مقرر شد این عضویت بسیار ساده وراحت ترازقبل صورت بگیرد.

به گفته رییس هیات مدیره سندیکای صنایع  آسانسور وپله برقی ایران در حال حاضر از بسیاری استان های کشور مثل آذربایجان شرقی، سمنان، اراک، هرمزگان و قزوین درخواست عضویت داشته ایم.

کورس در ادامه خاطرنشان کرد: در راستای گسترش شعبات قرار است به شعبات استانی وام یکساله بدهیم تا برای داشتن فضای مشخص و رسمی مشکلی نداشته باشند و این فرایند بسیار موفقیت آمیز بوده و شاهد همکاری و بسط تجربه های همه اعضا در این عرصه بوده ایم. وی تاکید کرد: شک ندارم که در پایان این دوره شاهد افزایش چشمگیر شعبات و تعداد اعضای سندیکا خواهیم بود.

آیا این مطلب مفید بود؟

میانگین امتیازات / 5.

No votes so far! Be the first to rate this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *