خانه اخبار و مطالب روز طراحی اوتیس GEN2 ™، افتخار جایزه طراحی خوب

طراحی اوتیس GEN2 ™، افتخار جایزه طراحی خوب

img empty - طراحی اوتیس GEN2 ™، افتخار جایزه طراحی خوب

سئول، کره، 2016 ، 15 دسامبر – طراحی داخلی جدید با طرح های ثابت برای آسانسور اوتیس GEN2 به تازگی برای “طراحی عالی” در بخش آسانسور 2016 و ” جایزه طراحی” به رسمیت شناخته شده است . شرکت اوتیس، به عنوان تولید کننده پیشرو محصولات حمل و نقل در جهان ، از جمله آسانسور، پله برقی و پیاده رو متحرک، یک واحد متحد شرکت فن آوری ها می باشد.
“جوایز طراحی خوب” توسط وزارت تجارت، صنعت و انرژی کره هر ساله میزبانی می شود و تحت نظارت موسسه طراحی توسعه کره ای می باشد. جوایز هر سال به محصولاتی تعلق می گیرد که به بهبود رقابتپذیری این کشور در طراحی با ایده های خلاق و اجرای خوب کمک می کنند.
طراحی داخلی آسانسور GEN2 با نور ملایم و مواد لوکس آغاز شده و شامل یک طرح چوب الگوی موج دار بوده که در آن واحد از طبیعت الهام گرفته است و یک هماهنگی از الگوهای مختلف چوبی و منحنی مدرن را ایجاد می کند. روشنایی لبه یک نگاه متمایز ایجاد کرده، و کنسول ثابت شامل تعداد زیادی نور پس زمینه می باشد، که خواندن آنها را آسان و استفاده از آن ها را ساده کرده است. کارشناس ها اشاره کردند که این آسانسورها یک تصور زیباشناختی مثبت را در حالی که کاربردی می باشند، ایجاد کرده اند. این جایزه توسط آسانسور اوتیس کره ( “کره اوتیس”)، یک نهاد محلی اوتیس پذیرفته شد.
بر اساس طرح توسعه در اروپا، طرح اوتیس GEN2 و لوازم جانبی برای کره ، توسط کره اوتیس محلی شده بود.
طرح GEN2 به تازگی در ماه نوامبر در نمایشگاه بین المللی آسانسور کره 2016، بزرگترین نمایشگاه آسانسور در کره ترویج داده شد، و بررسی های مثبت از بازدید کنندگان کره ای و خارج از کشور در میان مطبوعات دریافت کرد.
“اوتیس کره بار دیگر نوآوری به عنوان یک شرکت پیشرو نشان داده است، و من خوشحالم که ما می توانیم برای آن نوآوری و برتری برای یک طراحی فوق العاده به رسمیت شناخته بشویم، این مطلب توسط ایز چو ، معاون رئيس و مدیر عامل، اوتیس کره بیاد شد. “ما همچنان به سرمایه گذاری در طراحی و نوآوری در فن آوری برای حفظ موقعیت خود به عنوان یک رهبر در صنعت آسانسور ادامه می دهیم.”

آیا این مطلب مفید بود؟

میانگین امتیازات / 5.

No votes so far! Be the first to rate this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *