خانه اخبار و مطالب روز نشست تخصصی ایمنی در آسانسور و پله برقی برگزار شد

نشست تخصصی ایمنی در آسانسور و پله برقی برگزار شد

img empty - نشست تخصصی ایمنی در آسانسور و پله برقی برگزار شد

نشست تخصصی ایمنی در آسانسور و پله برقی برگزار شد

به منظورجمع آوری آماردرست حوادث آسانسور وپله برقی وتحلیل علت های وقوع آنها باهدف بررسی اصول ایمنی و بهداشت کار در نصب ،نگهداری و استفاده از انواع آسانسور و پله برقی و راهکار های رعایت آنها در محل سندیکای صنعت آساسنور برگزار شد.

این نشست با حضور نمایندگانی از سازمان آتش نشانی ،سازمان ملی استاندارد ،شرکت بهره برداری راه آهن شهر تهران و حومه (مترو) و نمایندگان بیمه های معلم ،ما‌، ایران‌ ،آسیا،پارسیان والبرزاعضای هیات مدیره و بازرس  سندیکا و اعضای کمیته ایمنی سندیکا برگزار گردید.

 در این جلسه سندیکای صنعت آسانسور از حضار درخواست کرد برای پایین آوردن میزان خسارات و حوادث مالی وجانی در این حوزه با سندیکا همکاری داشته باشند.

در همین راستا شرکت های بیمه ای وعده همکاری به سندیکا دادند تا شرح اتفاقات و خسارت هایی که به بیمه ها بابت حوادث آسانسوری و پله برقی رخ داده است را در اختیار سندیکا قرار دهند.

همچنین شرکت بهره برداری راه آهن شهر تهران (مترو) به عنوان بزرگترین استفاده کننده پله برقی در تهران ضمن اظهار رضایت از دعوت سندیکا این دعوت به همکاری از سوی سندیکا را برای اولین بار دانستند و اعلام کردند که برای هر گونه همکاری با سندیکای صنعت آسانسور آماده هستند تا ایمنی بیشتری برای استفاده کنندگان ازپله برقی های مکان های عمومی مانند مترو ایجاد شود.

 در این جلسه همچنین اطلاعات و آماری از سوی نماینده سازمان آتش نشانی در خصوص حوادثی که طی سال گذشته رخ داده بود بیان شد.

این جلسه درقالب سلسله جلسات کارگروه ایمنی کانون مهندسین سندیکا درتاریخ ۱۵/۶/۹۳ تشکیل گردید وتاکنون جلسات متعدد با موضوع ایمنی برگزارشده وکماکان جلسات متعدد دیگرتشکیل خواهد شد وبرخی از نتایج این مباحث درسمینار ملی ایمنی صنعت آسانسور درتاریخ ۱۷/۱۰/۹۳ ارائه خواهد شد.

آیا این مطلب مفید بود؟

میانگین امتیازات / 5.

No votes so far! Be the first to rate this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *