خانه اخبار و مطالب روز اخبار داغ هفتمین نمايشگاه بين المللي آسانسور، صنايع و تجهيزات وابسته ۲۸ لغایت ۳۱ تیرماه ۱۳۹۷

هفتمین نمايشگاه بين المللي آسانسور، صنايع و تجهيزات وابسته ۲۸ لغایت ۳۱ تیرماه ۱۳۹۷

هفتمین نمايشگاه بين المللي آسانسور، صنايع و تجهيزات وابسته 1397

امروزه تحولات و پيشرفت‌هاي صنعتي رشد شتابنده‌اي را در چرخه توليد و تكنولوژي‌هاي ساخت ايجاد نموده است به نحوی که استفاده از تكنيك‌ها، ابزارها و ماشين‌آلات و همچنين بهره‌گيري از وسايل حمل و انتقال، بهره‌وري نيروي كار و استفاده موثرتر از زمان را در پروسه توليد در پي داشته است.از جمله اين ابزارها، ماشين‌آلات نقاله و بالابرها مي‌باشد. اين تجهيزات در صنعت كنوني حجم بالايي از جابجايي مواد اوليه ،كالا ، تجهيزات ، قطعات يدكي، ضايعات و پسماند و… را انجام مي‌دهندكه در كاهش هزينه‌هاي توليد بسيار موثر بوده است.از طرفي روند روز افزون ساخت و ساز واحدهای مسكوني، تجاري و صنعتي و نياز جمعيت كشور به مسكن و خدمات مرتبط با آن موجب گردیده تا توليدات خدماتی و رفاهی مرتبط با صنعت ساختمان طي سال‌هاي اخير حضور فعال‌تري در عرصه اقتصاد داشته باشند.صنعت آسانسور و بالابرها بدليل نياز جامعه، سياست‌هاي دولت در انبوه‌سازي و همچنين افزايش سطح خدمات در كاربري‌هاي مختلف مسكوني و تجاري به يكي از صنايع پر مخاطب تبديل و طي سال‌هاي اخير رشد قابل توجهي در عرصه توليد انواع آسانسور و بالابرها و همچنين انتقال تكنولوژي و پويايي اين صنايع در كشور ايجاد گرديده است.

اهداف برگزاری هفتمین نمايشگاه بين المللي آسانسور، صنايع و تجهيزات وابسته 1397 :

  1.  معرفي نوآوری و خلاقيت‌ها، ظرفيت‌هاي بالقوه و بالفعل كشور در زمينه توليد، بازرگاني و خدمات صنعت آسانسور،  پله برقي،  نوار نقاله‌ها و بالابرها- رسيدن به استانداردهاي جهاني ..
  2. شناسايي و معرفي مشكلات، موانع و نقاط ضعف در اين صنعت و تلاش در جهت جلب حمايت سازمان‌هاي دولتي و  خصوصي ذيربط و دست اندركاران صنعت مذكور با برگزاري اين نمايشگاه.
  3. ايجاد  بستر مناسب به منظور ترغيب افراد يا واحدهاي سرمايه گذار جهت سرمايه گذاري و بهره گيري مناسب از ظرفيتهاي موجود و ايجاد زمينه‌هاي اشتغال زايي و كارآفريني در صنايع .
  4. ايجاد زمينه رقابت سالم ميان توليد كنندگان داخلي در جهت ارتقاء سطح كيفيت محصولات
  5. ايجاد ارتباط مستقيم بین توليدكنندگان و مصرف‌كنندگان به منظور آشنايي بهتر با نيازهاي بازار مصرف.
  6. ايجاد زمینه برای جهش صادرات به ساير كشورها بالاخص كشورهای همسایه و بازار هدف.
  7. ايجاد بستر لازم جهت معرفي محصولات با كيفيت و استانداردهاي مطلوب.
  8. تعامل بخش خصوصي با تشكل‌هاي فعال اين صنعت
  9. تبادل فكر، فناوري و محصول ميان شركت‌كنندگان داخلي و خارجي نمايشگاه و ايجاد ارتباط تجاري ميان آنها.
  10. توجه به توان ساخت داخل و تشويق و ترغيب بومي سازي قطعات و مجموعه‌هاي آسانسور، پله برقی، نوار نقاله‌ها و بالابرها در كشور.

 

تاریخ برگزاری:
28 – 31 تیرماه 1397

محل برگزاری:
تهران – بزرگراه چمران – محل دائمی نمایشگاههای بین المللی – صندوق پستی 1491 – 19395

شما می توانید اخبار و رویداد های هفتمین نمايشگاه بين المللي آسانسور، صنايع و تجهيزات وابسته را از طریق وب سایت آسانسور دنبال کنید

 

آیا این مطلب مفید بود؟

میانگین امتیازات / 5.

No votes so far! Be the first to rate this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *