خانه اخبار و مطالب روز نمایشگاه بین المللی 2016 LIFTEX

نمایشگاه بین المللی 2016 LIFTEX

img empty - نمایشگاه  بین المللی 2016 LIFTEX

یکی از ویژگی های صنعت آسانسور و پله برقی، بجز رقابت با صنعت خودرو، پیوند تنگاتنگ آن با صنعت ساختمان است، مهمترین موضوعی که در طراحی برج ها و آسمانخراشها، فرودگاهها و اماکن عمومی و خصوصی بلند مرتبه ذهن مهندسین و معماران را بخود مشغول می کند، آسانسور، پله برقی و پیاده رو متحرک است. بهترین مکانی که می توان از آخرین دستاوردهای صنعت آسانسور و پله برقی و پیاده رو متحرک و بالابرها و صنایع وابسته آگاه شد و از نزدیک با قابلیتهای آن اشنا شد و چهره به چهره از اهالی این صنعت پاسخ بسیاری از پرسش ها را دریافت و از مشاوره آنان بهره برد، نمایشگاه صنایع آسانسور و پله برقی و صنایع وابسته می باشد. نمایشگاه بین المللی 2016 LIFTTEX به عنوان نقطه کانونی برای تولید آسانسور و پله برقی محسوب می شود. این نمایشگاه بین المللی کلیه محصولات و تکنولوژی های جدید را در این زمینه و در این بازار برای همگان معرفی می کند. این نمایشگاه هر سه سال یکبار برگزار می شود و به عنوان مقصدی کلیدی برای تولید کنندگان ، تامین کنندگان ، نصاب ها ، شرکت های فروش آسانسور و پله برقی و همچنین شرکت های ارائه دهنده سرویس و خدمات این محصولات انتخاب می شود . این نمایشگاه کلیه بهترین نوآوری ها و آخرین تحولات در این صنعت را زیر یک سقف جمع آوری کرده است. این نمایشگاه شامل صدها تن از محصولات و خدمات توسط بازیگران بین المللی با بیش از 80 غرفه دار برگزار می شود نمایشگاه صنعت آسانسور با هدف معرفی پتانسیل‌ها و توانمندی های این صنعت بالاخص با رویکرد صادراتی و همچنین ایجاد تعامل هرچه بیشتر فی مابین صنعتگران آسانسور با فعالان بخش ساختمان و کمک به ارتقا و افزایش سطح خدمات و رفاه در صنعت ساختمان و صنایع دیگر برپا می‌شود..
یک برنامه پویا از سمینارهای رایگان است برای به چالش کشیدن و اطلاع رسانی، با جریان موضوع تخصصی و سخنرانان متخصص برنامه ریزی شده است که به شما دانش مورد نیاز جهت بهینه سازی زیرساخت های فعلی و برنامه ریزی برای نیازهای آینده را اطلاع رسانی می کند. که در آن مسائل استراتژیک، بحثهای داغ و بینش ارزشمندی از مسائل عمده امروز رخ خواهد داد.
درباره سازمان
LEIA انجمن تجارت و مشاور آسانسور و پله برقی صنعت، در سال 1997 توسط ادغام دو انجمن با سابقه قدمت طولانی تشکیل شد. با عضویت پوشش 95 درصد از صنعت آسانسور و پله برقی ، LEIA نشان دهنده یک صدای واحد برای این بخش می باشد.
اعضای LEIA به عرضه آسانسور های مسافری و کالا / خدمات، بالابر، پله برقی، homelifts، پیاده رو متحرک، نوار نقاله های مسافری و طیف وسیعی از قطعات محصولات می پردازند. اعضای LEIA همچنین در بخش تعمیر و نگهداری بیش از 250.000 محصولات آسانسور وپله برقی نیز مشغول به فعالیت می باشد.
چرا در این نمایشگاه شرکت کنیم؟
نمایشگاه بین المللی LIFTTEX 2016 – طراحی شده برای کمک به انجام کسب و کار شما. توسط صنعت برای صنعت
این نمایشگاه در تاریخ 25-26 مه سال 2016 برگزار می گردد، این نمایشگاه بین المللی به عنوان رویداد برتر انگلستان در به نمایش گذاشتن فن آوری انتخاب شده است. مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه بین المللی صنعت آسانسور و پله برقی به شرح زیر می باشد:
ارائه نبوغ و توان محققین و مخترعین، و ایده ها و نوآوری های آنان در صنعتگران صنعت آسانسور و پله برقی
ارتباط مستقیم خریداران آسانسور و پله برقی با تولید کنندگان و عرضه کننده آن
حضور اهالی صنعت ساختمان یک موقعیت عالی برای مهندسین و معماران آرشیتکت و طراح برجهای بزرگ و بلند ، مهندسین ناظر و اشنایی آنان با آخرین دستاوردهای داخلی و خارجی صنعت اسانسور و پله برقی است
معرفی محصولات استاندارد تولید شده
آشنایی مسئولین و سیاست گذاران صنعت، معدن و تجارت با مشکلات و تنگناها، نقاط قوت و ضعف این صنعت و ارائه راهکار مناسب
نمایش آخرین دستاوردهای مخترعین و صاحبان ایده های نوین و فراهم نمودن بستری برای رقابت سالم در این صنعت
بازاریابی و پیدا کردن بازار صادرات توسط تولید کنندگان و عرضه کنندگان آسانسور و پله برقی بین الملل
تبادل اطلاعات بین تولیدکنندگان بین الملل و ایجاد روابط مناسب تجاری بین آنان
مطرح شدن نمایشگاه آسانسور و پله برقی به عنوان یک رخداد مهم صنعتی
اهمیت دادن به توان بالای صنعتگران بین الملل و تشویق و ترغیب آنان
ترغیب و تشویق سرمایه گذاران بین الملل جهت حضور در این صنعت نوپا
حضور تولید کنندگان آسانسور و پله برقی
حضور شرکتهای فعال در بخش فروش و نصب آسانسور و پله برقی
مشارکت صنایع وابسته و قطعه سازان ویژه صنعت آسانسور و پله برقی
بازدید دانشجویان صنایع و مخصوصا” دانشجویان رشته آسانسور و پله برقی و علاقمندان به آخرین نوآوری های صنعت آسانسور و پله برقی
• جذب بیش از 2500 بازدید کننده
• بیش از 80 غرفه دار بین المللی
شما میتوانید جهت نحوه اطلاع از ثبت نام در این نمایشگاه به آدرس وبسایت زیر رجوع کنید: http://www.liftex2016.com/

آیا این مطلب مفید بود؟

میانگین امتیازات / 5.

No votes so far! Be the first to rate this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *