خانه اخبار و مطالب روز پله برقی دست کودک مشهدی را له کرد

پله برقی دست کودک مشهدی را له کرد

img empty - پله برقی دست کودک مشهدی را له کرد

با وقوع حادثه و حضور ماموران امداد و نجات ایستگاه شماره یک و دو آتش نشانی مشهد در محل با استفاده از تجهیزات هیدرولیک و اقدامات ایمنی لازم دست این کودک رها سازی و بلافاصله جهت اعزام به مراکز درمانی تحویل عوامل اورژانس شد.
حسن نجم سرپرست ایستگاه یک سازمان آتش نشانی مشهد گفت: در حادثه ای که در پله برقی یک پاساژ واقع در خیابان خسروی روی داد، کودکی که به همراه والدین خود در این پله برقی در حال حرکت بود با افتادن و گیر کردن دستش در این پله، از ناحیه آرنج و انگشتان دست راستش دچار آسیب جدی شد.

حسن نجمی افزود: با وقوع حادثه و حضور ماموران امداد و نجات ایستگاه شماره یک و دو آتش نشانی مشهد در محل با استفاده از تجهیزات هیدرولیک و اقدامات ایمنی لازم دست این کودک رها سازی و بلافاصله جهت اعزام به مراکز درمانی تحویل عوامل اورژانس شد.
او ضمن اینکه از خانواده ها خواست تا هنگام استفاده از پله برقی مراقب کودکان خود باشند، تاکید کرد: در زمان وقوع حوادث اینچنینی ضمن حفظ خونسردی، بلافاصله نسبت به متوقف کردن پله برقی (فشردن کلید قرمز رنگ در بالای پله برقی) اقدام و تا رسیدن نیروی های امدادی مطلقاً سعی بر خارج کردن عضو گرفتار در پله برقی و یا هر وسیله الکترونیکی ننمایند

آیا این مطلب مفید بود؟

میانگین امتیازات / 5.

No votes so far! Be the first to rate this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *