خانه اخبار و مطالب روز کمپانی اوتیس برنده رکورد میزان سفارش برای سیستم فناوری سبز خود شد.

کمپانی اوتیس برنده رکورد میزان سفارش برای سیستم فناوری سبز خود شد.

img empty - کمپانی اوتیس برنده رکورد میزان سفارش برای سیستم فناوری سبز خود شد.

کمپانی آسانسور اوتیس ، به عنوان تامین کننده و شرکت نصب و راه اندازی 580 دستگاه از محصولات دوستار محیط زیست، با مصرف انرژی کارآمد و اشغال فضای بهینه سیستم GEN2 خود در ترس مولینوس، منطقه ای لوکس توریستی واقع در مورسیا جنوب اسپانیا انتخاب شده است.
این پیروزی نشان دهنده بیشترین و بزرگترین سفارش آسانسورهای GEN2 در تاریخ اوتیس می باشد.
با توجه به نظر آقای Ari Bousbib رئیس کمپانی اوتیس این سیستم منتخب اوتیس یکی از سریع ترین محصولات به فروش رفته محسوب می شود.همچنین این سیستم به توسعه دهندگان و صاحبان ترس مولینوس اجازه خواهد داد که هزینه های ساختمان را کاهش داده و فضای قابل اجاره را افزایش دهند .
سیستم آسانسور بدون موتور خانه GEN2 با موتور آهنربای دائم گیرلس آن ، مصرف انرژی را تا 50 درصد در مقایسه با سیستم های معمولی کاهش داده است همچنین از آنجاییکه این سیستم دارای تسمه های تخت فولادی پوشیده شده از پلی اورتان و موتور گیرلس می باشند نیازی به روغن کاری اضافی ندارد و به محیط زیست آسیبی نمی رساند .
از زمان ورود به بازار این سیستم در سال 2000 تاکنون با فروش بیش از 100.000 دستگاه ، سیستم آسانسور GEN2 با داشتن مزایای زیست محیطی باعث تحسین مصرف کنندگان در سراسر جهان شده است. در ماه نوامبر، مجله Fast Company ، سیستم GEN2 شرکت اوتیس را به عنوان یکی از 50 روش برتر برای سبز کردن محصولات شرکت ها در کسب و کار خود اعلام کرده است . در سال 2006، سیستم GEN2 یکی از “100 ایده ی برتر” اسپانیا توسط مجله کسب و کار برجسته کشور، Económica Actualidad نامگذاری شد و همچنین در سال 2005 توسط دولت چین به عنوان یکی از ” 10 دستاورد برتر در زمینه علم و صنعت ” به رسمیت شناخته شد . در سال 2005 کمپانی اوتیس برای سیستم GEN2 به اولین شرکت آسانسوری که قادر به دریافت “جایزه محصول سبز” از بنیاد حفاظت از محیط زیست کشور چین تبدیل شد .
علاوه بر مزایای زیست محیطی این محصول ، سیستم GEN2 انعطاف پذیری در طراحی ساختمان، کیفیت سواری برتر، کیفیت و دوام بالاتر و عملکردی آرام با دقت هم سطح کردن عالی را ارائه میدهد.

آیا این مطلب مفید بود؟

میانگین امتیازات / 5.

No votes so far! Be the first to rate this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *