خانه اخبار و مطالب روز کمپانی اوتیس برنده قرارداد برج Trump در تورنتو شد

کمپانی اوتیس برنده قرارداد برج Trump در تورنتو شد

img empty - کمپانی اوتیس برنده قرارداد برج Trump در تورنتو شد

شرکت آسانسور اوتیس، قراردادی را به ارزش بیش از 10 میلیون دلار به موضوع تامین دستگاه های آسانسور برای برج هتل بین المللی 60 طبقه Trump در تورنتو از آن خود کرد.
پس از اتمام این پروژه ، برج و هتل بین المللی Trump یکی از بلند ترین بناهای ساخته شده در کانادا خواهد شد . این مجموعه هتل دارای 261 هتل آپارتمان لوکس، 118 خوابگاه و یک لابی با نمای آسمان در طبقه 31 می باشد .
آقای Val Levitan مدیر و CEO مرکز توسعه دهنده بین المللی Talon نظر خود را درباره این پروژه بدین گونه بیان کرده است : “ما مفتخریم که با شرکت بزرگ Otis همکاری می کنیم . با وجود سالها تجربه این شرکت در زمینه آسانسور و پله برقی و فن آوری های دست یافته نوین، مشخصا این شرکت تنها تولید کننده آسانسور قابل اعتماد برای این پروژه بوده که قادر به تطبیق استانداردهای مورد انتظار ما برای این برج می باشد.”
کمپانی اوتیس ترکیبی از سیستم های گیرلس و گیربکس Elevonic® 411 و Gen2® را برای این پروژه فراهم می کند. آسانسورهای بدون گیربکس تا 50 درصد مصرف انرژی کارآمد تر از سیستم های با درایو معمولی هستند، در حالی که سیستم های GEN2 تا 50 درصد مصرف انرژی کارآمد تر و 70 درصد کوچکتر از سیستم های معمولی می باشند. علاوه بر این، سیستم GEN2 مزایای بسیار بیشتری را ارائه می دهد . تسمه های مسطح، فولادی با پوشش پلی اورتان و ماشین آلات بدون گیربکس نیاز به هیچ روغن کاری اضافی ندارند، که این امر باعث آلوده نشدن محیط زیست می شود. فن آوری درایو به همراه تسمه عملا باعث حذف لرزش شده و حرکتی آرام و راحتی را ایجاد می کند. تسمه های مسطح ، سیستم آسانسوری کوچکتری را از نظر اشغال فضا ایجاد می کند و این امر باعث حذف نیاز به موتور خانه و انعطاف پذیری بیشتری در طراحی ساختمان شده است.
کمپانی اوتیس همچنین به ارائه سیستم پانوراما EMS می پردازد که یک برنامه مبتنی بر وب بوده و صاحبان ساختمان را قادر می سازد تا به نظارت، کنترل، گزارش و مدیریت طیف گسترده ای از آسانسورهای عملیاتی حساس از هر کامپیوتری با اتصال به اینترنت بپردازند . با این سیستم صاحبان ساختمان می توانند عملکرد آسانسور، امنیت، الگوهای ترافیک، حوادث ، تجهیزات کلیدی و بسیاری از عوامل مهم دیگر را تحت نظارت داشته باشند.
بر طبق بیان Ari Bousbib رئیس کمپانی اوتیس این شرکت دارای یک تاریخچه بسیار موفق در زمینه همکاری با املاک Trump بوده است و همچنین با توجه به تکنولوژی پیشرو و محصولات سازگار با محیط زیست ، مجددا برای این پروژه انتخاب شده است .
هتل و برج بین المللی ترامپ ، تورنتو یک سرمایه گذاری مشترک بین Donald J.Trump و شرکت توسعه دهنده بین المللی Talon است که در بخش کناری خلیج و آدلاید در قلب منطقه مالی تورنتو واقع شده است. ساختمان ها توسط شرکتی مشهور در تورنتو بنام مشارکت معماران Zeidler طراحی شده است.

آیا این مطلب مفید بود؟

میانگین امتیازات / 5.

No votes so far! Be the first to rate this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *