خانه اخبار و مطالب روز کمپانی KONE موفق به دریافت جایزه آسانسور جهانی 2015 با عنوان “پروژه برتر سال” برای پروژه نوسازی پله برقی فرودگاه شد .

کمپانی KONE موفق به دریافت جایزه آسانسور جهانی 2015 با عنوان “پروژه برتر سال” برای پروژه نوسازی پله برقی فرودگاه شد .

img empty - کمپانی KONE موفق به دریافت جایزه آسانسور جهانی 2015 با عنوان "پروژه برتر سال" برای پروژه نوسازی پله برقی فرودگاه شد .

کمپانی KONE، یکی از شرکت های جهانی پیشرو در صنعت آسانسور و پله برقی بوده و اخیرا با افتخار در مجله ” جهان آسانسور ” در بخش مسابقات “پروژه های برترسال” موضوع نوسازی پله برقی، برای پروژه خود واقع در فرودگاه بین المللی سیتل Tacoma انتخاب شده و به رسمیت شناخته شده است.
این پروژه که در سال 2013 تکمیل شده است ، شامل نصب و راه اندازی دو دستگاه پله برقی جدید و تعویض یا به روز رسانی 42 دستگاه پله برقی ، از جمله 10 دستگاه پله برقی مدرن شده با سیستم KONE EcoMod ™ می باشد . این تکنولوژی کمپانی KONE را قادر می سازد تا کل عملکرد داخلی پله برقی ها را بدون حذف خرپا که کاری مخرب و گران می باشد، به انجام رساند .
فرودگاه بین المللی سیتل Tacoma ، یکی از پرازدحام ترین فرودگاه های جهان می باشد و در سال 2013 بالغ بر35 میلیون مسافر در آن به سفرهای داخلی یا خارجی می پرداختند. نوسازی پله برقی ها ی فرودگاه به منظور بهبود عملکرد زیرساخت های فرودگاه و توجه به قابلیت ها، تجارب و خلاقیت مبتکرانه سیستم People Flow® کمپانی KONE از عوامل موثر در انتخاب این شرکت محسوب می شد. این پروژه نیازمند هماهنگی پیچیده با مشتری بود تا آن را به یک موفقیت تبدیل کند و همچنین شامل برنامه ریزی های گسترده، نیروی متخصص در پروژه ساخت و ساز و ارتباط مداوم بود.
این نهمین بار است که کمپانی kone از سال 2005 به بعد موفق به اخذ جایزه “پروژه برتر سال” شده است .
برای بیش از یک قرن ، مجله دنیای آسانسور در صنعت محصولات حمل و نقل عمودی همواره به دنبال پروژ هایی که به نمایان ساختن طراحی خلاقانه ، عملکرد های خاص یا سیستم های هوشمند می پردازند ، می باشد . به منظور منتخب شدن به عنوان برنده در این مجله هر پروژه بایستی توسط متخصصان این صنعت مورد بررسی قرار گرفته و بر اساس خلاقانه بودن ، کیفیت و همچنین روش های نصب و راه اندازی استاندارد انتخاب شود .

آیا این مطلب مفید بود؟

میانگین امتیازات / 5.

No votes so far! Be the first to rate this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *