خانه اخبار و مطالب روز ۵۵ گواهی ایمنی استاندارد آسانسور در بروجرد صادر شد

۵۵ گواهی ایمنی استاندارد آسانسور در بروجرد صادر شد

img empty - ۵۵ گواهی ایمنی استاندارد آسانسور در بروجرد صادر شد

رئیس اداره استاندارد بروجرد:
۵۵ گواهی ایمنی استاندارد آسانسور در بروجرد صادر شد
رئیس اداره استاندارد بروجرد گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون ۵۵ گواهی ایمنی استاندارد آسانسور در این شهرستان صادر شده است.
عنایت شرفی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در بروجرد اظهار کرد: نصب آسانسور مشمول استاندارد اجباری است که متاسفانه طی سال‎های گذشته و با رشد آپارتمان‎سازی در این شهرستان توجه چندانی به این موضوع نشده است و شاهد برخی حوادث ناگوار در این زمینه بوده‎ایم.
وی اضافه کرد: طی سال جاری گرایش مردم بروجرد به سمت استانداردسازی و توجه به ایمنی افزایش داشته و در صدور گواهی ایمنی آسانسور رشد قابل توجهی داشته است.
رئیس اداره استاندارد بروجرد خاطرنشان کرد: در سه سال گذشته ۸۷ مورد گواهینامه ایمنی آسانسور در این شهرستان بروجرد صادر شده که ۵۵ مورد آن مربوط به سال جاری است.
شرفی از ۵۰ مورد صدور، تمدید، تعلیق و ابطال پروانه کاربرد علامت استاندارد در این شهرستان در سال جاری خبر داد.
وی ادامه داد: ۲۶۵ مورد بازرسی و ۱۴۸ مورد نمونه‌برداری از خطوط تولید واحدهای تولیدی تحت پوشش استاندارد شهرستان بروجرد در این مدت انجام شده است.
رئیس اداره استاندارد بروجرد بیان کرد: در ۹ ماهه سال جاری نیز دو هزار و ۶۹۴ مورد بازرسی از مراکز توزیع و فروش بازار بروجرد صورت گرفته که از این تعداد بازرسی، ۴۳۷ مورد تخلف در زمینه مغایرت با الزامات استاندارد شامل اخطار، توقیف کالا، جعل و جمع‌آوری صورت گرفته است.
شرفی تاکید کرد: در راستای میزان فروش در شهرستان نیز در مدت یاد شده ۱۹۴ مورد آزمون از جایگاه‎های سوخت مایع شهرستان بروجرد و اشترینان انجام شده است.
وی تشکیل کمیته استانداردسازی مصالح ساختمانی و انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با اداره صنعت معدن و افتتاح اولین دفتر استانداردسازی در محل این اداره را یادآور شد و افزود: ایجاد دفتر استانداردسازی و برگزاری دوره تدوین استاندارد ملی برای اساتید دانشگاه آزاد و همچنین افتتاح آزمایشگاه ظروف تفلون با پوشش نچسب از برنامه‎های در دست اقدام این اداره تا پایان سال جاری است.

آیا این مطلب مفید بود؟

میانگین امتیازات / 5.

No votes so far! Be the first to rate this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *