خانه منتخب فراخوان دوره آموزشی انستیتو بازرسی هلند برای اولین بار در ایران

فراخوان دوره آموزشی انستیتو بازرسی هلند برای اولین بار در ایران

img empty - فراخوان دوره آموزشی انستیتو بازرسی هلند برای اولین بار در ایران

کلاس های آموزشی انستیتو بازرسی هلند ، برای اولین بار در ایران بصورت سه تا پنج روز متوالی ، با ارائه گواهی پایان دوره ، به زودی در دانشگاه کوشا برگزار می شود (منتظر زمان و تاریخ دقیق باشید).

کلاس ها در قالب حضوری بصورت دو گروه مجزا برگزار خواهد شد:
گروه اول : مدیران شرکت ها ، مدیران فنی و اساتید دانشگاه
گروه دوم : دانشجویان ، تکنیسین های فنی و نصابان آزاد (پیمانکاران)

مدرسان این دوره، اساتید برتر انستیتو هلند هستند که برای برگزاری این دوره به ایران سفر خواهند کرد و دوره به زبان انگلیسی برگزار خواهد شد (مترجم در کلاس ها حضور خواهد داشت) و گواهینامه بین المللی پس از شرکت در دوره ، مستقیما توسط انستیتو بازرسی هلند صادر و به شرکت کنندگان اعطا می شود. این مدرک در در سراسر دنیا معتبر می باشد.
با توجه به اینکه تا کنون در کشور ایران هیچ گونه مدرک بین المللی در زمینه ی آسانسور و پله برقی صادر نشده است ، شرکت در آزمون اولیه ، قبل از تشکیل دوره ها اجباریست.
آزمون اولیه بصورت آنلاین و در محیطی کاملا دیجیتال و تجهیز شده با فناوری های لازم ، به همراه مترجم زبان انگلیسی برگزار می شود.
قابل ذکر است مباحث اصلی این دوره ، استاندارد ، “EN81-20 و EN81-50 ” می باشد و تمام مباحث مربوطه ، مورد بررسی قرار می گیرند.

تمامی همکاران برای ثبت نام می توانند از طریق تلفن 02144540595 و یا با مراجعه حضوری به آدرس : کیلومتر 4 جاده مخصوص کرج ، سه راه شیشه مینا ، جنب شهرک فرهنگیان، مرکز آموزش علمی کاربردی شرکت صنعتی کوشا واحد تهران ، بصورت حضوری اقدام نمایند.

آیا این مطلب مفید بود؟

میانگین امتیازات / 5.

No votes so far! Be the first to rate this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *