خانه اخبار و مطالب روز آسانسوری شگفت انگیزو جالب توجه که می تواند مناسب برای هر خانه ای باشد

آسانسوری شگفت انگیزو جالب توجه که می تواند مناسب برای هر خانه ای باشد

img empty - آسانسوری شگفت انگیزو جالب توجه که می تواند مناسب برای هر خانه ای باشد

آسانسور خانگی انگلیسی Terry می تواند برای سالخوردگان و یا برای هر شخصی که دیگر قادر به استفاده از پله نمی باشد، یک دستگاه خانگی و انتخابی بسیار هوشمندانه باشد.
طراحی این آسانسور به خودی خود بسیار مبتکرانه است. پوشش شیشه ای و حرکت در جهت بالا و پایین این آسانسور به کمک یک جفت ریل که باعث مخفی ماندن مکانیسم هیدرولیکی از دید عموم می شود ، صحنه خانه را بسیار مدرن جلوه می دهد و امری بسیار مهم می باشد زیرا خود نشانه اشغال فضای کمتری توسط این مدل آسانسور است. این بدان معنا است که شما می توانید آن را در طبقه بالای منزل پارک کرده در حالیکه خود در طبقه پایین به سر می برید، و بالعکس.
از دیگر ویژگی های برجسته این مدل از آسانسور ها که بیشتر به دلیل اشغال فضای کم در طراحی است ، میکروسوئیچهای قرار گرفته در بخش پایینی آن می باشد.در این میکرو سوئیچ ها در صورت لمس یکی از آنها ترمز اضطراری به کار می افتد.
در نهایت این آسانسور اجازه می دهد تا افراد سالمند بتوانند به راحتی در خانه هایی با چند طبقه زندگی کنند . این آسانسورها حتی از بالابرهای پله بسیار بهتر می باشند . یک پلکان برقی خوب کار می کند، اما فضای زیادی را اشغال می کند و تنها مزیت آن حالت نشسته افراد برای بالا یا پایین رفتن از پله ها می باشد. از سوی دیگر یک آسانسور کامل قادر به حمل دو مسافر به طور همزمان و یا بار های سنگین در بین طبقات می باشد (حداکثر بار از 250کیلو گرم یا 550 پوند است).

آیا این مطلب مفید بود؟

میانگین امتیازات / 5.

No votes so far! Be the first to rate this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *