خانه اخبار و مطالب روز ارسال 51 دستگاه پله برقی و آسانسور میتسوبیشی برای فروشگاهی در چین

ارسال 51 دستگاه پله برقی و آسانسور میتسوبیشی برای فروشگاهی در چین

img empty - ارسال 51 دستگاه پله برقی و آسانسور میتسوبیشی برای فروشگاهی در چین

شرکت میتسوبیشی امروز در تاریخ 5 مارس 2015 اعلام کرد که تعداد 15 دستگاه آسانسور و36 دستگاه پله برقی , که شامل 12 پله برقی مارپیچی منحصر به فرد است , به فروشگاه شانگهای New World Daimaru فرستاده است.
فروشگاه Daimaru که یک ساختمان تجاری دارای 12 طبقه است که بر طبق زمان بندی انجام شده در ماه می 2015 افتتاح میشود .
12 دستگاه پله برقی مارپیچی بکار برده شده در این پروژه که بیشترین تعداد سفارش برای یک پروژه تا این زمان بوده است ، در 6 طبقه از این فروشگاه کارگذاشته میشود و در قسمت مرکزی آن نصب می شوند . طراحی پیچیده و چشم اندازی وسیع به سرنشینان احساسی مطبوع و دلنشین از دیدن معماری زیبای این فروشگاه ضمن حرکت در این دستگاه ها را میدهد .
شرکت میتسوبیشی اولین بار در سال 1985 پله برقی های مارپیچی را عرضه کرد و از زمان 103 دستگاه را به مشتریان خود در کشور ژاپن و سرتاسر دنیا تحویل داده است .
علت وجود مشکلاتی که در ساخت پله برقی های مارپیچی وجود دارد کاهش سرعت آنها درمسیر های شیب دار است که این امر باعث غیر عملی شدن ساخت طراحی های دایره ای میشود . مهندسان شرکت میتسوبیشی با کشف روشی جدید، بر این وضعیت دشوار غلبه کردند .
خلاقیت بی نظیر و پردازش بسیار دقیق
پله برقی ها از طریق زنجیر هایی با طراحی خاص که میتواند پاسخگوی حرکت با زوایای مختلف باشد و همچنین ریل ها و هند ریلهایی که با تکنیک های خاصی برای انعطاف پذیری بهینه سا خته شده اند ، دارای حرکتی روان و نرم می باشند با این حال افزایش محدوده حرکت دقت زیادی ندارد به صورتی که نهایت دقت 0.1 میلیمتر است .
پله برقی های مارپیچی و آسانسورهای پاناروما که در ساختمان این فروشگاه مشاهده میشود توسط Inazawa Works شرکت میتسوبیشی ژاپن تولید شده است . بقیه آسانسورها و پله برقی ها به صورت بومی توسط شرکت آسانسور میتسوبیشی شانگهای چین ساخته شدند .
درباره شرکت الکترونیک میتسوبیشی
شرکت الکتریک میتسوبیشی ( توکیو) با بیش از 90 سال تجربه در ارائه محصولاتی با کیفیت بالا , یک پیشرو جهانی شناخته شده در تولید , بازاریابی و فروش تجهیزات الکتریکی و الکترونیکی در پردازش اطلاعات وارتباطات , توسعه فضایی و ارتباطات ماهواره ای , لوازم مصرفی الکترونیکی , تکنولوژی صنعتی , انرژی , حمل و نقل و تجهیزات ساختمانی می باشد . شرکت میتسوبیشی همواره در تلاش برای تغییر به کمپانی جهانی , پیشرو محصولات سبز و دوستار محیط زیست و غنی سازی جامعه به تکنولوژی های پیشرفته می باشد . طبق گزارشات ثبت شده گروه فروش شرکت میتسوبیشی ، در یک سال مالی که 31 مارس 2014 تمام شد , مبلغ 4.054.0 بیلیون ین ( 39.3 بیلیون دلار ) فروش داشته است .

آیا این مطلب مفید بود؟

میانگین امتیازات / 5.

No votes so far! Be the first to rate this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *