خانه اخبار و مطالب روز کمپانی اوتیس برنده قرارداد ECCاروپا شد

کمپانی اوتیس برنده قرارداد ECCاروپا شد

img empty - کمپانی اوتیس برنده قرارداد ECCاروپا شد

شرکت آسانسور اوتیس ، برنده یک قرارداد به ارزش 74 میلیون دلار با ECE اروپا شد و همچنین مدیریت پروژه GmbH برای تأمین آسانسورها ، پله برقی ها و پیاده رو های متحرک و نصب آنها در 19 مرکز خرید در سراسر اروپا را بر عهده گرفت.

این قرارداد اوتیس یکی از بزرگترین قراردادهای بسته شده در اروپا است.
ECE، یکی از انجمن های پیشرو توسعه دهنده مراکز خرید شهری در اروپا می باشد که در حال حاضر در حال توسعه 19 مرکز در اتریش، بلغارستان، جمهوری چک، مجارستان، لهستان، رومانی، روسیه، سوئیس، ترکیه و اوکراین است. برنامه شرکت اوتیس در استفاده از پله برقی ها و آسانسور های بدون موتور خانه از مدل Gen2® با تکنولوژی تسمه تخت می باشد .آسانسورهای GEN2 از تسمه های فولادی تخت و با پوشش پلی اورتان تشکیل شده که نیازی به هیچ روغن کاری اضافی ندارد که این امر آن ها را کارآمد تر و دوستار محیط زیست کرده است . علاوه بر این، سیستم GEN2 شامل موتورهای بدون گیربکس با آهنربای دائم بوده که کاهش مصرف انرژی را تا 50 درصد نسبت به سیستم های معمولی تامین کرده است. بر طبق گفته های Jens Kohlmorgen مدیر اجرایی ECE اروپا علت انتخاب کمپانی اوتیس سیستم خلاقانه آسانسورهای این شرکت و همکاری های موفق در گذشته بوده است .
در سال 2004، ECE اروپا مبلغ 22 میلیون $ را به قراردادهای شرکت اوتیس اهدا کرد که این قرارداد ها شامل هشت مرکز خرید جدید در اتریش و چند کشور اروپای شرقی بود و نصب این پروژه ها هم اکنون تکمیل شده است.
رئیس شرکت اوتیس Ari Bousbib بیان کرده است :”ما سپاسگزاریم که ECE کمپانی اوتیس را برای این 19 مرکز خرید انتخاب کرده است .این سری از پروژه ها نشانه روشنی از تداوم پایندگی اقتصاد کشورهای اروپایی با رشد بالا است.”
شرکت آسانسوراوتیس یکی از بزرگترین تولید کنندگان و ارائه دهندگان خدمات محصولات حمل ونقل عمودی از جمله آسانسور، پله برقی و پیاده رو های متحرک در جهان است. دفتر مرکزی این کمپانی در ایالت Connecticut واقع شده است ، دارای 63000 کارمند می باشد و ارائه دهنده محصولات و خدمات در بیش از 200 کشور جهان می باشد همچنین خدمات سرویس و نگهداری برای 1.6 میلیون آسانسور و پله برقی در سراسر جهان را نیز برعهده دارد.
انجمن ECE شامل 94 مرکز خرید تحت مدیریت کشور آلمان، ترکیه، لهستان، مجارستان، جمهوری چک، اتریش، یونان و قطر می باشد .

آیا این مطلب مفید بود؟

میانگین امتیازات / 5.

No votes so far! Be the first to rate this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *