خانه اخبار و مطالب روز الزامی شدن نصب تجهیزات اینترنت در کابین آسانسور

الزامی شدن نصب تجهیزات اینترنت در کابین آسانسور

img empty - الزامی شدن نصب تجهیزات اینترنت در کابین آسانسور

پیشنهاد الزامی بودن نصب تجهیزات اینترنتی در کابین آسانسور از سوی اتحادیه آسانسور و پله برقی ایالات متحده آمریکا در چند ایالت به صورت آزمایشی پذیرفته شد.
تیم مهندسان دانشگاه مرکزی واشنگتن دی.سی از چند ماه گذشته پیشنهاد خود برای تجهیز کابینهای آسانسور در این کشور را مطرح و در قالب یک پروژه ملی به دولت و پارلمان ارائه کرد.
پس از آن، مقرر شد توجیه اقتصادی این طرح نیز تهیه و عرضه شود اما بالا رفتن رضایت عمومی و میزان رفاه مردم دلیل خوبی برای پوشش موانع اقتصادی این طرح عنوان شد.
بر همین اساس قرار بر این شد تا به صورت آزمایشی در چند ایالت از آمریکا به خصوص مناطق پر ترافیک از نظر تعدد آسمان خراشها در نیویورک از تجهیزات اینترنتی در آسانسورها استفاده شود.
بسیاری بر این باورند که آنلاین بودن در کابین آسانسور هزینه ای بیهوده را به همراه دارد و هیچ شهروندی راضی نیست به خاطر چند ثانیه حضور در کابین آسانسور و در حالی که بین طبقات یک آسمان خراش یا ساختمان معمولی بالا و پایین می رود از اینترنت استفاده کند اما این طرح موافقان خاص خود را نیز دارد و عقیده بر این است که شهروندان نباید در کابین آسانسور با قطع اینترنت یا آنتن تلفن همراه خود مواجه شوند و این یک توهین به مقام شهروندی محسوب می شود!

آیا این مطلب مفید بود؟

میانگین امتیازات / 5.

No votes so far! Be the first to rate this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *