خانه اخبار و مطالب روز تبعات فاجعه برج تمپو در اسپانیا به پارلمان کشید

تبعات فاجعه برج تمپو در اسپانیا به پارلمان کشید

img empty - تبعات فاجعه برج تمپو در اسپانیا به پارلمان کشید

کسی باور نمی کند برج 47 طبقه تمپو اسپانیا بدون آسانسور طراحی و ساخته شده باشد، اظهارات کارگران، طراحان و مالکان این برج بزرگ و زیبا در بخشهایی حتی تکان دهنده است و مردم عادی نیز باور ندارند چنین اتفاقی در صنعت ساختمان سازی اسپانیا رخ داده باشد.
برخی از کارگران حتی اعتراف می کنند که تا زمان ساخت طبقه 23 برج تمام مصالح و موارد مورد نیاز بدون بالابر و از طریق طبقات منتقل شده و گویا هیچ نیازی به بالابر بین اینهمه کارگر و طراح و تکنیسین حاضر در محل احساس نشده است!
در بخش خبری تلویزیون ملی اسپانیا آمده که این اخبار تنها جنبه طنز داشته و هدف سازندگان این برج بزرگ چیز دیگری است اما هیچ توضیح اضافه ای در این خصوص منتشر نشده که در نهایت هدف چیست و یا چه می تواند باشد که برج 47 طبقه اسپانیا بدون آسانسور افتتاح شود!
روزنامه ال پایس اسپانیا، چاپ منطقه لاکرونیا نیز در مقاله سه روز گذشته خود آورده است: پارلمان اسپانیا باید در این مورد قاطعانه نظر دهد، صنعت ساختمان اسپانیا مضحکه جهان شده و این برج بدون آسانسور در همه سایتهای معروف صنعتی دنیا به عنوان یک خبر طنز گسترش یافته است.
قرار بر این است در ماه میلادی دسامبر سال جاری این برج برای بهره برداری کامل افتتاح شود اما با کدام آسانسور و بالابر؟
قیمت یکی از آپارتمانهای این برج از فهرست آگهی های ثبت شده در آندلوس معادل 358 هزار یورو است اما مردم از خود می پرسند با چه وسیله ای باید به این طبقه مثلا طبقه 40 برسند؟
مدیران و مقامات این برج بزرگ و البته زیبا هیچ پاسخی به خبرنگاران نمی دهند و فعلا سکوت کرده اند.

آیا این مطلب مفید بود؟

میانگین امتیازات / 5.

No votes so far! Be the first to rate this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *