خانه اخبار و مطالب روز رونمایی آسانسور جدید بدون موتور خانه هیتاچی

رونمایی آسانسور جدید بدون موتور خانه هیتاچی

img empty - رونمایی آسانسور جدید بدون موتور خانه هیتاچی

رونمایی آسانسور جدید بدون موتور خانه هیتاچی
برای آسیا و خاور میانه
طراحی داخلی آسانسور جدید بدون موتورخانه برای آسیا و خاور میانه
توکیو، ژاپن، 26 سپتامبر، 2016 — هیتاچی و ساختمان شرکت سیستم های هیتاچی ، امروز اعلام کردند که در 30 سپتامبر، آنها آسانسور جدید بدون موتور خانه خود را برای آسیا و خاور میانه راه اندازی می کند. این آسانسور به تدریج در طول زمان در سراسر کشور و در هر دو منطقه به بازار عرضه خواهد شد.
مدل آسانسور جدید، که در ژاپن توسعه داده شد، با آخرین فن آوری های هیتاچی مجهز شده است. علاوه بر طراحی بسیار عالی آن، همچنین به ارائه مشخصات عمومی یکنواخت برای استانداردهای مختلف هر کشور و پاسخگویی انعطاف پذیر و سریع به نیازهای مشتریان می پردازد. این آسانسور دارای ویژگی های طراحی به روز و کاربردهای توسعه یافته برای بازار ژاپن بوده، و سطح بالایی از ایمنی بر اساس فن آوری های ایمنی الکترونیکی را تضمین می کند. این مدل همچنین از یک سیستم احیا کننده و ال ای دی برای صرفه جویی در انرژی استفاده می کند، در حالی که یک ژنراتور یون معطر برای ایجاد یک محیط تمیز و راحت در کابین بکار برده می شود.
در سال های اخیر، تقاضای رو به رشدی برای آسانسور های بدون موتورخانه در آسیا و بازارهای خاورمیانه دیده شده است. آسانسور های بدون موتورخانه طوری طراحی شده اند که نیازی به موتورخانه یعنی محلی برای نصب موتور، برد کنترل، و دیگر قطعات نداشته است. در عوض، این اجزا در داخل چاله آسانسور قرار دارد.
تا به حال، کسب و کار بین المللی آسانسور هیتاچی، آسانسور های بدون موتورخانه را در اصل برای بازارهای دیگر به کشورهای آسیایی و خاورمیانه توسعه داده است که این امر با طراحی آنها جهت رفع الزامات قانونی و فنی هر کشور به ارمغان پیوسته است. با راه اندازی این مدل آسانسور جدید، این نوع مدل قادر به ارائه خدمات سریع تر و انعطاف پذیر تر به مشتریان خواهد بود.
شرکت هیتاچی ، این مدل آسانسور جدید را در خاور میانه و کشورهای سراسر آسیا، از جمله تایلند، جمهوری فیلیپین و هند به فروش خواهد رساند. از طریق این فعالیت ها، هدف این شرکت دریافت سفارشات از حدود 5000 واحد در مناطق می باشد.
مشخصات فنی
1- ایمنی
درحالیکه مدل های معمولی از دستگاه های ایمنی مکانیکی مانند سوییچ ها و سنسورها استفاده می کنند ، این آسانسور جدید از تکنولوژی ایمنی الکترونیکی با دقت بالا به همراه یک میکروکامپیوتر جدید استفاده می کند. * 1 سیستم کنترل، باعث ایجاد سطح بالاتری از ایمنی می شود. این یک تکنولوژی جدید است که برای کنترل آسانسورهای فوق سرعت بالا هیتاچی که در 1200 متر / دقیقه حرکت می کنند، اجرا می شود. یک سنسور مادون قرمز در درب ها مانع از گیر کردن سرنشینان بین درب ها شده است. این سنسور دارای چراغ قرمز چشمک زن بوده که به کاربران هشدار بسته شدن درب ها را دهد.
2. ذخیره انرژی
آسانسور جدید با استفاده از روشنایی LED در کابین، باعث کاهش برق مصرفی شده که نسبت به مدل های معمولی با روشنایی فلورسنت دارای ارجحیت است. علاوه بر این، مکانیسم کششی بصورت یک ژنراتور برقی عمل کرده تا برق را به شبکه الکتریکی داخل ساختمان ارسال کند.
3. راحتی
ژنراتور یونی نصب شده بر روی کابین، یون ها با یک اثر خوشبو کنندگی عرضه می کند، که به حفظ تمیزی هوا در کابین کمک می کند.
4. طراحی
این آسانسور جدید برای رفع نیازهای گسترده مشتری طراحی شده است. این آسانسور دارای ویژگی های به روز برای بازار ژاپن بوده، از جمله تعدادی از طرح های سقف کابین، صفحه نمایش کریستال مایع که نشان دهنده انواع اطلاعات، و دیگر ویژگی های طراحی با کیفیت می باشد.
* 1
میکرو کامپیوتر: یک کامپیوتر کوچک ساخته شده در داخل.
* 2
میزان کاهش با مدل متفاوت.
بررسی اجمالی
ظرفیت بار ظرفیت سرعت
450 کیلوگرم تا 1600 کیلوگرم 6 تا 21 نفر 60 تا 105 متر / دقیقه
درباره هیتاچی
هیتاچی (TSE: 6501)، که مقر آن در توکیو، ژاپن قرار دارد ، به ارائه نوآوری هایی می پردازد که چالش های جامعه را پاسخ گو می باشد. درآمد تلفیقی این شرکت برای سال مالی 2015 (منتهی به 31 مارس 2016) به میزان 10.034.0میلیارد ین (88.8 میلیون $) بوده است. هیتاچی یک رهبر جهانی در نوآوری کسب و کار اجتماعی است، و دارای حدود 335.000 کارمند در سراسر جهان است. از طریق ایجاد همکاری، هیتاچی به ارائه راه حل ها به مشتریان در طیف گسترده ای از بخش ها از جمله برق / انرژی، صنعت / توزیع / آب، توسعه شهری، و امور مالی / دولت و مردم / بهداشت و درمان می پردازد. برای اطلاعات بیشتر در مورد هیتاچی، لطفا به وب سایت این شرکت در http://www.hitachi.com. مراجعه کنید.

آیا این مطلب مفید بود؟

میانگین امتیازات / 5.

No votes so far! Be the first to rate this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *