خانه اخبار و مطالب روز شرکت Kone برنده جوایز طراحی برتر محصولات در سال 2015

شرکت Kone برنده جوایز طراحی برتر محصولات در سال 2015

img empty - شرکت  Kone برنده جوایز طراحی برتر محصولات در سال 2015

کمپانی KONE در مراسم ” جوایز Red Dot ” ، برای محصول مدل Turnstile 100 خود ، برنده گواهی برترین محصول سال 2015 شد. این مراسم جهت اهدا گواهی بهترین محصول از نظر طراحی بسیار عالی، کیفیت و قدرت نوآورانه آن به کمپانی ها اهدا می شود.
نسل بعدی مدل Turnstile 100 شرکت Kone ، علاوه بر بالابردن امنیت ، آسایش در ساختمان ها ، برای طراحی های بصری و عملکرد خلاقانه مجموعه استاندارد های جدیدی را تعیین کرده است. این محصول شرکت Kone جهت افزایش نیاز شهرها و ساختمان ها طراحی شده است تا به طور موثر به هدایت سرنشینان از هنگام ورود به آسانسور تارسیدن به مقصد مورد نظر بپردازد. مدل Turnstile 100 این کمپانی دارای طیف وسیعی از راهنمایی ها و گزینه های امنیتی هوشمند است که شرایط مورد نیازساختمان های مدرن از جمله ساختمان های اداری و فرودگاه ها را که دارای ترافیک جریان حرکت بالای افراد بوده ، تامین گردد. این مدل از جنس استیل با دوام و با کیفیت بالا و همچنین شیشه برای مطابقت با سایر محصولات KONE که برنده این چنین جوایزی شدند ، ساخته شده است.
مراسم اهدا جایزه Red Dot که قدمت آن به سال 1955 بر می گردد ، امسال جشن 60 مین سالگرد خود را برگزار می کند. این مراسم با ثبت 4928 ابتکار خلاقانه از 56 کشور در سال 2015 در بخش طراحی محصول دارای بزرگترین و شناخته شده ترین مرکز رقابت محصولات در جهان می باشد. محصولات کمپانی KONE همچنین در سال های 2012 و 2014 نیز موفق به دریافت گواهی کیفیت در این مراسم شده اند.
بر طبق گفته ی Antti Ruutu رئیس بخش درب های KONE ، ترکیبی از عملکرد و سبکی نو ، عامل های مهم در طراحی محصولات KONE می باشد. هدف از طراحی سیستم هوشمند و مدرن Turnstile ، هدایت اشخاص از لحظه ورود به ساختمان و راهرو اصلی بوده است .
اوایل سال جاری، محصول Turnstile 100 کمپانی KONE همچنین موفق به اخذ گواهی طراحی برتر شده است .
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد راه حل های هوشمند درباره محصولات KONE از وبسایت زیر بازدید فرمایید :
www.kone.com/en/solutions/products/people-flow-intelligence
برای مشاهده برخی مقالات و مجلات کمپانی KONE از آدرس www.kone.com/press بازدید فرمایید.
درباره کمپانی KONE
کمپانی KONE یکی از پیشروان جهانی در صنعت آسانسور و پله برقی می باشد. هدف کمپانی KONE پیشنهاد بهترین تجارب در این زمینه توسط توسعه و ارائه راه حل هایی است که برای انتقال افراد بصورت ایمن و آسوده و بدون انتظار طولانی در ساختمان های بلند محیا می شود . کمپانی KONE پیشرو در صنعت آسانسور ، پله برقی، درب های اتوماتیک و راه حل های یکپارچه برای بهبود جریان ترافیک افراد در داخل و بین ساختمان ها می باشد . خدمات کمپانی KONE شامل پوشش کل طول عمر یک ساختمان، از زمان طراحی آن تا زمان نگهداری، تعمیرات و نوسازی می شود . در سال 2014، کمپانی KONE دارای فروش خالص سالانه 7.3 میلیارد یورو بوده و در پایان سال بیش از 47000 کارمند در آن مشغول به کار می باشد.

آیا این مطلب مفید بود؟

میانگین امتیازات / 5.

No votes so far! Be the first to rate this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *