خانه اخبار و مطالب روز پایان کار برای ساختمان‌های بدون تأییدیه آسانسور صادر نمی‌شود‌

پایان کار برای ساختمان‌های بدون تأییدیه آسانسور صادر نمی‌شود‌

img empty - پایان کار برای ساختمان‌های بدون تأییدیه آسانسور صادر نمی‌شود‌

معاون خدمات شهری شهرداری خرم‌آباد گفت: پایان کار برای ساختمان‌های بالای ۴ طبقه بدون تأییدیه آسانسور استاندارد صادر نمی‌شود.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد علی‌ محمد‌خانی عصر امروز در جلسه کارگروه تخصصی استانداردسازی، ارتقای کیفیت کالا و خدمات استان که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد با تأکید بر اینکه ساختمان‌های دارای 4 طبقه به بالا باید آسانسور داشته باشند اظهار داشت: آسانسورها را نماینده موسسه استاندارد تأیید می‌کند، تا زمانی که تأییدیه استاندارد بر روی پرونده ساختمانی نباشد پایان کاری برای این ساختمان صادر نمی‌شود؛ اگر ساختمانی خلاف لایحه تجمیع عوارض و بدون تأییدیه آسانسور ساخته شود اطلاع داده شود تا به‌شدت با سازندگان آن برخورد کنیم.
وی با اشاره به اینکه سازمان پارک‌ها تنها متولی وسایل بازی در شهر خرم‌آباد است، افزود: هر جا پارک محله‌ای احداث‌شده باید با شرایط استاندارد مطابقت داده شود.
معاون خدمات شهری شهرداری خرم‌آباد عنوان کرد: اگر بنا باشد تأییدیه استاندارد 6 ماه به طول بکشد و ما نیز نتوانیم خدمات ارائه دهیم مردم ضرر می‌کنند و این موضوع باید به نحوی مدیریت شود و زمان کاهش یابد.
سعید اسدالهی مدیرعامل فضای سبز خرم‌آباد در این جلسه با اشاره به اینکه اداره استاندارد یک شرکت را برای بازرسی از وسایل بازی و اماکن تفریحی تمام استان معرفی کرده است، اظهار داشت: متأسفانه کل کارهای استانداردسازی مشکل دارد به‌گونه‌ای که به هنگام بازرسی این شرکت بدون کوچک‌ترین بازدیدی دستگاه‌ها را استانداردسازی می‌کند.
وی با اشاره به اینکه اداره استاندارد کارشناسی ندارد که در موقعیت حضور داشته باشد افزود: متأسفانه شرکت‌ها بدون کوچک‌ترین بازدید وسایل را تأیید می‌کنند.

آیا این مطلب مفید بود؟

میانگین امتیازات / 5.

No votes so far! Be the first to rate this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *