خانه مقالات آسانسور آسانسورهای هوشمند شما را زودتر به مقصد می رسانند

آسانسورهای هوشمند شما را زودتر به مقصد می رسانند

img empty - آسانسورهای هوشمند شما را زودتر به مقصد می رسانند

مشخصات آسانسورهای جدید انتظار کمتر، توقف کمتر و پیش بینی مقصد شما است
مسلما آسانسورهای نسل جدید بایستی بسیار سریع تر در مقایسه با آسانسورهای قدیمی حرکت کنند و همچنین دارای زمان انتظار و توقف های کمتر بوده و قادر به پیش بینی مسیر شما باشند.
پورت یا ترمینال استفاده شخصی ساخت شرکت شیندلر یکی از پیشرفت های جدید در صنعت آسانسور محسوب می شود که در واقع یک کیوسک با یک صفحه نمایش لمسی در راهرو اصلی برج یا ساختمان می باشد که جایگزین دکمه های احضار آسانسور قدیمی شده است . سرنشینان وارد طبقات دلخواه خود می شوند ، سپس این کیوسک آنها را به یک آسانسور خاص هدایت می کند و در واقع به گروه بندی افرادی که در حال رفتن به طبقه یکسان می باشند می پردازد .
این سیستم و الگوریتم آن بطور هوشمندانه ای به درک و تحلیل ترافیک ساختمان و نحوه رفتار سرنشینان آن مانند زمان ناهار یا زمان استراحت افراد در ساختمان ها ی تجاری اداری می پردازد .
James Ellingson مدیر فروش و بازرگانی شرکت آسانسور و پله برقی شیندلر شعبه کانادا در 24 مارس در گفتگو با رادیو CBC درباره آسانسور های هوشمند اشاره کرد . طبق گفته های وی در ابتدا بایستی مواردی مانند مکان توقف ، زمان توقف ، شماره طبقه ، تعداد دفعات توقف را به سیستم یاد داده تا این سیستم بتواند از قبل درباره اینکه افراد قصد دارند به کدام طبقه بروند را پیش بینی کند.
از زمانیکه ارشمیدس، مخترع یونانی ، برای اولین بار به کمک طناب و قرقره دستگاه بلند کردن اجسام را بر روی هم سوار کرد تا کنون سوار شدن در آسانسور، با بلند تر و بزرگتر شدن ساختمان ها به یکی از کم دغدغه ترین وسایل کاربردی زندگی مدرن تبدیل شده است.
مطالعات Ellingson نشان می دهد که با گذر زمان تعداد افراد بیشتری هرروزه به سمت مناطق شهری حرکت می کنند و تمایل به زندگی شهری دارند.که برای حمل نقل این تعداد جمعیت گسترده بطور کارآمد بایستی دستگاه ها و سیستم های قدیمی به روز شده و از علم جدید در آنها استفاده کرد .
فن آوری PORT می تواند زمان صرف شده برای انتظارمسافر جهت سوار شدن به آسانسور و حرکت در بین طبقات را تا 30 % کاهش دهد.

آیا این مطلب مفید بود؟

میانگین امتیازات / 5.

No votes so far! Be the first to rate this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *